کد خبر: ۱۸۹۳۵۱
تاریخ انتشار: ۱۲:۰۴ - ۲۹ آذر ۱۳۹۹ - 19 December 2020
بیمه رازی بعد از برگزاری جشنواره طلایی که از۱۳ تا ۲۰ آذرماه به مناسبت روز بیمه اجرا شد ، درشامگاه ۳۰ آذر مراسم قرعه کشی آن را برگزار و به برندگان خوش شانس۱+۱۳ربع سکه بهار آزادی هدیه می دهد .

 وهاب جوادی مدیر توسعه و راهبری بازاربیمه رازی از برگزاری مراسم قرعه کشی جشنواره ۱+۱۳ طلایی در۳۰ آذرماه خبرداد و گفت : بیمه رازی بعد از برگزاری جشنواره طلایی که از۱۳ تا ۲۰ آذرماه به مناسبت روز بیمه اجرا شد ، درشامگاه ۳۰ آذر مراسم قرعه کشی آن را برگزار و به برندگان خوش شانس۱+۱۳ربع سکه بهار آزادی هدیه می دهد .

به گزارش روابط عمومی، وهاب جوادی دراین باره گفت : از آنجا که بخاطر شیوع بیماری کرونا ، مراسم شب یلدای امسال هموطنان با سال های گذشته متفاوت است ، بیمه رازی نیز تصمیم گرفت تا از طریق اینستاگرام خود این شب را درکنار بیمه گذارانش باشد و خاطره خوبی را درطولانی ترین شب سال رقم بزند.

جوادی با بیان اینکه جشنواره طلایی بیمه رازی ، مورد استقبال قرارگرفت ، افزود : طی روزهای ۱۳ تا ۲۰ آذرماه بیش از ۱۰ هزار بیمه نامه به فروش رسیده است ، که درمقایسه با مدت مشابه سال قبل ۳۸ درصد رشد دارد.

وی با تاکید براینکه بیمه رازی با برگزاری جشنواره طلایی بیش ازآنکه به فکر بازاریابی باشد ، به فکر بازارداری بود ، توضیح داد: به عبارتی خواسته ما تقدیر از مشتریانی است که دربازار رقابتی بیمه رازی را انتخاب کردند .

جوادی یادآورشد : در جشنواره هرشخص حقیقی هر بیمه نامه ای را با حق بیمه ۱۰۰ هزار تومان و یا بالاتر خریداری کرده باشد، مشمول قرعه کشی است و آن دسته از بیمه گذاران که بیمه نامه بیشتری خریداری کرده باشند ، شانس بیشتری برای برنده شدن دارند .

مدیرتوسعه و راهبری بازار باردیگر بر محدودیت تردد ۳۰ آذر ماه تاکید کرد و گفت : بیمه رازی نیز درراستای مسوولیت اجتماعی خود برای تشویق مردم به ماندن درخانه و سرگرمی آنها مراسم قرعه کشی را درشب یلدا ازاینستاگرام خود پخش و این شب بلند سال را درکنار بیمه گذاران خود جشن می گیرد.

مدیرتوسعه و راهبری بازار بیمه رازی یادآورشد : بیمه رازی سال ۹۹ را با پروژه ری برندینگ آغازکرد و از لوگو و شعارجدید خود رونمایی کرد ، درشعار جدید بیمه رازی بیش از پیش با اولویت حفظ مشتری و مشتری مداری پا به عرصه گذاشت .

جوادی تاکید کرد : در شعار خاطرتان جمع بیمه رازی فراتر از سهم خود دربازار بیمه فکر کرد و درجهت توسعه فرهنگ بیمه درکشور گام برداشته است ، زیرا همان لحظه آرامش بخش که افراد با داشتن بیمه نامه حس می کنند، فارغ ازاینکه بیمه نامه برای چه شرکت بیمه ای باشد ، این حس خوب را منتقل می کند.

پخش مراسم قرعه کشی جشنواره ۱۳ به اضافه ۱ برنده طلایی شب یلدا از اینستاگرام بیمه رازی، با ما همراه باشید.

https://instagram.com/razi24_insurance

 

نظر شما
نام:
ایمیل:
* نظر: