کد خبر: ۱۸۸۸۴۴
تاریخ انتشار: ۰۹:۱۶ - ۲۰ آذر ۱۳۹۹ - 10 December 2020
پرواز خطوط هوایی آئروفلوت که از مسکو به سمت نیویورک حرکت کرده بود هنگام ورود به فرودگاه بین المللی جان اف کندی توقیف شد و همه مسافران و چمدان های آنها با سگ های پلیس تحت بازرسی قرار گرفتند.

به گزارش تسنیم به نقل از خبرگزاری تاس، پرواز SU102 خطوط هوایی آئروفلوت که از مسکو به سمت نیویورک حرکت کرده بود روز یکشنبه هنگام ورود به فرودگاه بین المللی جان اف کندی توقیف شد و همه مسافران و چمدان های آنها با سگ های پلیس تحت بازرسی قرار گرفتند.

زمان تهیه این گزارش یعنی سه ساعت پس از ورود این هواپیما به خاک آمریکا، مسافران آن همچنان مجاز به ترک فرودگاه نبودند.

آئروفلوت به خبرگزاری تاس گفت که پرواز برگشت از نیویورک به مسکو که قرار بود ساعت 18:30 به وقت نیویورک (02:30 به وقت مسکو) انجام شود، اکنون به ساعت 21:00 (5:00 به وقت مسکو) موکول شده است. آنها درمورد دلیل تأخیر توضیحی ندادند.

یک منبع در سرکنسولگری روسیه در نیویورک گفت: دیپلمات های روسی در حال بررسی اوضاع با غربالگری مسافران در پرواز SU102 مسکو به نیویورک هستند.

این منبع همچنین گفت: پلیس یک پروتکل دارد، آنها این پروتکل را دنبال می کنند. ما از نزدیک وضعیت را زیر نظر داریم.

پیش از این شبکه خبری فاکس نیوز در وب سایت خود گزارش داده بود که هواپیمای پرواز مسکو-نیویورک به دلیل تهدید به انفجار بمب، در فرودگاه جان اف کندی تخلیه شد.

این فرودگاه در حساب توییتر خود اعلام کرد که در رابطه با این حادثه، مسافران ممکن است تحت بررسی های اضافی قرار بگیرند و نیروهای امنیتی بیشتری در فرودگاه مستقر شوند.

نظر شما
نام:
ایمیل:
* نظر: