کد خبر: ۱۸۸۱۳۸
تاریخ انتشار: ۰۹:۲۶ - ۰۴ آذر ۱۳۹۹ - 24 November 2020
افزایش سقف انتقال وجه کارت به کارت شتابی یکی از مواردي است که براي دوره كنوني در نظر گرفته شده تا نياز مشتريان براي مراجعه به شعب بانكي به حداقل برسد.

افزایش سقف انتقال وجه کارت به کارت شتابی یکی از مواردي است که براي دوره كنوني در نظر گرفته شده تا نياز مشتريان براي مراجعه به شعب بانكي به حداقل برسد.
 
به گزارش روابط عمومی بانک قرض‌الحسنه مهر ایران، برای کاهش مراجعات به شعب بانکی در شرایط کرونا تمهیدات مختلفی در نظر گرفته شده تا هموطنان بتوانند به‌صورت غيرحضوري بسياري از خدمات بانکي را دريافت كنند.

یکی از این تمهیدات که در موج سوم کرونا و در راستاي مديريت کنترل و پيشگيري از شيوع ويروس كرونا در نظر گرفته شده، سقف انتقال وجه كارت به كارت شتابي و درون بانكي از مبدا هر كارت به ۱۰۰ میلیون ریال در هر روز افزایش مي‌يابد.

همچنین تاریخ انقضاء کارتهای بانکی (بدون نياز به مراجعه حضور مشتري) تا پايان سال ۱۳۹۹ به مدت يک سال تمديد مي‌شود.

افزون بر این، سقف صدور کارت هدیه تا اطلاع ثانوی و به‌صورت موقت به ۲۰ میليون ريال افزايش مي‌يابد.

گفتنی است بانک مهر ایران علاوه بر اجرایی کردن اين موارد، خدمات مختلفي را به‌صورت الکترونيکي ارائه مي‌دهد كه مشتريان را از مراجعه به شعب بي‌نياز مي‌كند.

شما قادرید از طریق وب‌سایت و نرم‌افزار همراه‌بانک مهر ایران افتتاح حساب انجام دهيد. کارت بانکي نيز به آدرسي که شما تعيين مي‌كنيد ارسال مي‌شود. همچنين قابليت درخواست تسهيلات نيز از طريق وب‌سايت بانك فراهم شده و تا زمان دريافت تسهيلات تنها يك بار مراجعه به شعبه بانك براي ارائه تضامين كفايت مي‌كند. براي اينكه از ميانگين حساب خود آگاه شويد و بدانيد تا چه ميزان امكان دريافت تسهيلات داريد هم نيازي نيست به شعبه بانك مراجعه كنيد و اين خدمت نيز از طريق وب‌سايت بانك مهر ايران به شما ارائه شده است.

نظر شما
نام:
ایمیل:
* نظر: