کد خبر: ۱۸۸۱۱۹
تاریخ انتشار: ۱۸:۵۱ - ۰۳ آذر ۱۳۹۹ - 23 November 2020
هفتمین اجلاس کمیسیون مشترک همکاری‌های اقتصادی جمهوری اسلامی ایران و قطر فردا (سه‌شنبه) در شهر تاریخی اصفهان با رعایت همه مقررات بهداشتی برگزار می‌شود.

به‌گزارش روز دوشنبه پایگاه اطلاع‌رسانی وزارت نیرو، رضا اردکانیان و احمد الکواری روسای ایرانی و قطری کمیسیون مشترک دو کشور، چهارم آذر (فردا) در شهر تاریخی اصفهان در این اجلاس حضور خواهند یافت.

هیات قطریدر این اجلاس یک روزه، متشکل از وزیر تجارت و صنایع دولت قطر و رییس قطری کمیسیون مشترک، سفیر قطر در تهران، شیخ خلیفه بن جاسم آل ثانی رییس اتاق بازرگانی قطر و نمایندگان ذی‌ربط حضور خواهند داشت.
رضا اردکانیان وزیر نیرو و رییس ایرانی کمیسیون مشترک، غلامحسین شافعی رییس اتاق بازرگانی، صنایع، معادن و کشاورزی ایران و نمایندگانی از وزارتخانه‌های امور خارجه، اقتصاد و دارایی، صنعت و همچنین نمایندگانی از بخش خصوصی نیز از طرف ایران در این اجلاس حضور خواهند داشت.
نخستین جلسه کمیسیون مشترک همکاری‌های بین تهران- دوحه بعد از همه‌گیری کرونا در ایران برپا می شود و وزارت نیرو مسوول آن است، پیش بینی شده یک سند به امضای روسای کمیسیون مشترک دو کشور برسد.

نمایندگان دستگاه‌های ایرانی و قطری برای برگزاری این دوره از اجلاس بالغ بر یک ماه جلسه کارشناسی متعدد به شکل مجازی برگزار کرده که نتیجه آن در سند این اجلاس درج شده است.

به گزارش ایرنا، ۱۹آبان ماه گذشته «رضا اردکانیان» وزیر نیرو و رییس ایرانی کمسیون همکاری‌های مشترک ایران و قطر به دوحه سفر کرد تا ضمن ابلاغ پیام رییس جمهوری کشورمان به امیر قطر به تلاش برای افزایش همکاری‌ها سرعت دهد و برگزاری اجلاس هفتم کمیسیون مشترک نتایج نهایی این تلاش‌ها شد.

نظر شما
نام:
ایمیل:
* نظر: