کد خبر: ۱۸۸۰۹۰
تاریخ انتشار: ۱۳:۵۷ - ۰۳ آذر ۱۳۹۹ - 23 November 2020
سود هرسهم بیمه زندگی باران 94 ریال افزایش یافت ، این شرکت بیمه ای برای هرسهم 458 ریال در شناسایی کرد.

افزایش در سود هر سهم «باران»به گزارش   بانکداری ایرانی ، جوان ترین شرکت بیمه ایران که با سرمایه اولیه 120 میلیارد تومانی در بازار فرابورس ایران در حال فعالیت است صورت های مالی حسابرسی شده شش ماه نخست سال 1399 را منتشرکرد.

براساس این گزارش سود هرسهم بیمه زندگی باران 94 ریال افزایش یافت ، این شرکت بیمه ای برای هرسهم 458 ریال سود شناسایی کرد، این در حالی است که در صورت های مالی حسابرسی نشده این رقم 345 ریال بود.

برهمین اساس در نخستین صورت های مالی حسابرسی شده شش ماهه منتهی به پایان شهریور ماه سال جاری این شرکت ، 87 هزار و 442 میلیون ریال حق بیمه تولید کرد و یک هزار و 745 میلیون ریال خسارت پرداخت کرد و توانست سود عملیاتی 505 هزار و 128 میلیون را ثبت کند.

بیمه زندگی باران در این دوره زمانی با سرمایه گذاری در بازار سرمایه 587 هزارو 563 میلیون ریال سود کسب که نشان دهنده هوشمندی این شرکت است و منافع این سود قابل ملاحظه بیمه گذاران را هم منتفع خواهد کرد .

عملکرد مطلوب این شرکت تخصصی بیمه در دو بخش تولید حق بیمه و سرمایه گذاری ها باعث شد تا این شرکت به سود خالص 549 هزار و 578 میلیون ریال  برسد و سود انباشته آن هم 508 هزار و 875 میلیون ریال ثبت شد.

لازم به یاد آوری که بیمه زندگی باران آخرین شرکت بیمه ای که از سوی بیمه مرکزی مجوز فعالیت گرفته است و به صورت تخصصی در رشته عمر و زندگی فعالیت می کنند که در همین مدت کوتا با ارایه طرح های نوع آورانه توانستد عملکرد مطلوبی داشته باشد که استمرار فعالیت این شرکت و شرکت های نظیر آن در رشد و شکوفایی صنعت بیمه و گسترش ضریب نفوذ بیمه کشور می توانند بسیار تاثیر گذار باشد.

لیلا فریادرس
نظر شما
نام:
ایمیل:
* نظر: