کد خبر: ۱۸۷۳۲۶
تاریخ انتشار: ۱۰:۴۲ - ۱۸ آبان ۱۳۹۹ - 08 November 2020
شرکت بیمه سامان از پیشنهاد افزایش سرمایه ۶۷ درصدی تقویض شده هیئت مدیره این شرکت خبر داد.براساس این پیشنهاد سرمایه این شرکت از مبلغ یک هزار و ۵۰۰ میلیارد ریال به مبلغ دو هزار و ۵۰۰ میلیارد ریال افزایش پیدا می‌کند.

شرکت بیمه سامان از پیشنهاد افزایش سرمایه ۶۷ درصدی تقویض شده هیئت مدیره این شرکت خبر داد.


به گزارش بانکداری ایرانی، هیئت مدیره شرکت بیمه سامان پیشنهاد افزایش سرمایه تفویض شده ۶۷ درصدی خود را در مجمع عمومی فوق‌العاده مطرح کرد.

براساس این پیشنهاد سرمایه این شرکت از مبلغ یک هزار و ۵۰۰ میلیارد ریال به مبلغ دو هزار و ۵۰۰ میلیارد ریال افزایش پیدا می‌کند.

این افزایش سرمایه از محل آورده نقدی سهامداران، سود انباشته و دیگر اندوخته‌ها تامین می‌شود.

پیشنهاد یادشده به‌منظور ارتقای رتبه توانگری مالی، افزایش سطح و محدوده حضور در هریک از زمینه‌های بیمه گری، افزایش میزان قبول ریسک هر شرکت و یا نگهداری و واگذاری ریسک، افزایش حجم فعالیت در یگر زمینه‌ها غیر از بیمه‌گری از جمله فعالیت سرمایه‌گذاری، افزایش مبنای اندازه‌گیری و حد قابل تحصیل اموال و دارایی‌های مورد نیاز براب توسعه فعالیتهای شرکت و گسترش شبکه فروش و تعدد شعب شرکت بیمه مطرح شده است.

شایان ذکر است هیئت مدیره در نظر دارد نسبت به انجام مرحله دوم افزایش سرمایه از مبلغ یک هزار و ۷۵۰ میلیارد و ۵۰۰ میلیون ریال به مبلغ ۲ هزار و ۵۰۰ میلیارد ریال را به انجام برساند.

این افزایش از محل سود انباشته، سایر اندوخته‌ها به‌منظور ارتقای رتبه توانگری مالی، افزایش سطح و محدوده حضور در هریک از زمینه های بیمه گری، افزایش میزان قبول ریسک و یا نگهداری آن، توسعه حجم فعالیت در دیگر زمینه‌ها غیر بیمه‌ای بر اساس اساسنامه مصوب، افزایش فعالیت سرمایه‌گذاری، تحصیل اموال و دارایی‌های مورد نیاز برای توسعه فعالیت‌های شرکت، گسترش شبکه فروش و تعدد شعب به اتکای توان مالی و همچنین توانمند‌سازی شبکه فروش و تجهیز آنها با منابع مکفی مطرح شده است.

لیلا فریادرس
نظر شما
نام:
ایمیل:
* نظر: