کد خبر: ۱۸۵۳۷۲
تاریخ انتشار: ۱۶:۱۷ - ۱۴ مهر ۱۳۹۹ - 05 October 2020
مالک دومین سینمای بزرگ زنجیره ای جهان اعلام کرد که پس از لغو نمایش فیلم های بزرگ دنیا در سینماها درپی موج جدید شیوع کرونا در حال بررسی تعطیلی موقت تمام سینماهای خود در ایالات متحده و انگلیس است.

 
به گزارش تسنیم به نقل از رویترز، شرکت سینِورلد، مالک دومین سینمای بزرگ زنجیره ای جهان اعلام کرد که پس از لغو نمایش فیلم های بزرگ دنیا در سینماها درپی موج جدید شیوع کرونا از جمله آخرین فیلم جیمز باند، در حال بررسی تعطیلی موقت تمام سینماهای خود در ایالات متحده و انگلیس است.

این شرکت که صاحب سینمای زنجیره ای "ریگال" بوده و پس از کاهش محدودیت های کرونایی در ماه ژوئیه سینماهای خود را مجدداً بازگشایی کرد، 37482 نفر را در 787 سینما در ایالات متحده، انگلیس و اروپای مرکزی و 546 سینما در قاره آمریکا در استخدام خود دارد.

سینِورلد در بیانیه خود نوشت: ما می توانیم تأیید کنیم که تعطیلی موقت سینماهای انگلیس و ایالات متحده را در نظر داریم اما هنوز تصمیم نهایی گرفته نشده است. پس از تصمیم گیری ما در اسرع وقت همه کارکنان و مشتریان را در جریان خواهیم گذاشت.

پیش از این، یک منبع آگاه فراتر رفته و گفت این شرکت تمام سینماهای ایالات متحده، انگلستان و ایرلند را در این هفته تعطیل می کند.

روز جمعه اعلام شد که اکران فیلم جدید جیمز باند بنام "وقتی برای مردن نیست" در سال آینده انجام خواهد شد و امیدها را برای بازگشت شرایط عادی در این صنعت در سال 2020 از بین برد چرا که افزایش مبتلایان به ویروس کرونا باعث محدودیت های جدید شده است.

روزنامه ساندی تایمز اعلام کرد این شرکت که در فهرست بورس لندن نیز حضور دارد با بوریس جانسون، نخست وزیر انگلیس و اولیور داودن، وزیر فرهنگ نامه نگاری کرده و هشدار داده است که ادامه فعالیت این صنعت غیرممکن خواهد شد

برچسب ها: سینما ، فیلم ، امریکا ، انگلیس
نظر شما
نام:
ایمیل:
* نظر: