کد خبر: ۱۸۵۰۰۰
تاریخ انتشار: ۰۹:۵۲ - ۰۹ مهر ۱۳۹۹ - 30 September 2020
در نیمه نخست سال 99؛
بانک دی در نیمه نخست سال جاری تراز عملیاتی خود رانسبت به دوره مشابه سال گذشته 29درصد بهبود بخشید و همچنین دربخش تسهیلات دهی دراین دوره 24 درصد رشد داشته است.

بهبود 29 درصدی تراز عملیاتی بانک دیبه گزارش بانکداری ایرانی ، بانک دی که با سرمایه ثبت شده 640 میلیارد تومانی در فرابورس ایران فعالیت می کند گزارش عملکرد شهریورماه سال جاری را منتشر کرد.

براساس این گزارش این شرکت فرابورسی در نیمه نخست سال جاری 624 میلیارد تومان درآمد از محل تسهیلات اعطایی کسب کرد که نسبت دوره مشابه سال گذشته 53 درصد رشد داشته است و در مقابل دو هزار و 346 میلیارد تومان سود به سپرده های سرمای گذرای شده در این بانک اختصاص داد که نسبت به دوره مشابه سال گذشته 12 درصد کاهش داشته است .

برهمین اساس بانک دی در دو فصل نخست سال جاری تراز عملیاتی منفی یک هزار 722 میلیارد تومان را ثبت کرد. این درحالی است که این بانک در دوره مشابه سال گذشته تراز عملیاتی منفی دو هراز 220 میلیارد تومان را ثبت کرده بود که حاکی از بهبود 29 درصدی تراز عملیاتی بانک دی در این دوره است .

مانده تسهیلات اعطایی بانک دی در پایان شهریور ماه سال جاری به رقم 11 هزار 605 میلیارد تومان رسید که نشان دهنده افزایش 24 درصدی نسبت به پایان شهریور ماه سال گذشته است و همچنین مانده سپرده های سرمایه گذاری شده دراین بانک هم با افزایش 23درصدی به رقم 32 هزار 5 میلیارد تومان رسید .

بانک دی در این دوره بیشترین درآمد تسهیلاتی را از سه سرفصل مشارکت مدنی ،سایر و فروش اقساطی کسب کرد و بیشترین سود را هم به سه سر فصل سپرده های بلند مدت یک ساله ،کوتاه مدت و بلند مدت پنج ساله اختصاص داد.

این بانک خصوصی دریک ماه شهریورماه هم، 25 میلیارد تومان در آمد از محل تسهیلات اعطایی کسب کرد و در مقابل 406 سود به سپرده های سرمایه گذاری اختصاص داد و تزار منفی 381 میلیارد تومان را ثبت کرد.

لیلا فریادرس
نظر شما
نام:
ایمیل:
* نظر: