کد خبر: ۱۸۴۹۲۵
تاریخ انتشار: ۰۹:۴۶ - ۰۸ مهر ۱۳۹۹ - 29 September 2020
بیمه ملت در یک شهریور ماه 361 میلیارد تومان حق بیمه صادر کرد و در مقابل 96 میلیارد تومان خسارت پرداخت کرد که حاصل آن ثبت تراز مثبت 265 میلیارد تومانی بود.

ثبت تراز عملیاتی مثبت 262 میلیارد تومان بیمه ملت در شهریور ماهبه گزارش بانکداری ایرانی ، بیمه ملت در یک شهریور ماه 361 میلیارد تومان حق بیمه صادر کرد و در مقابل 96 میلیارد تومان خسارت پرداخت کرد که حاصل آن ثبت تراز مثبت 265 میلیارد تومانی بود.

شرکت بیمه ملت که با سرمایه ثبت شده 285 میلیارد تومان در بورس تهران در حال فعالیت است گزارش شهریور ماه خود را منتشر کرد .

براساس این گزارش این شرکت بیمه ای در طول شش ماه نخست سال جاری یک هزار 35 میلیارد تومان حق بیمه تولید کرد و در مقابل 365 میلیارد تومان خسارت پرداخت کرد . تراز عملیاتی این شرکت در این دوره مثبت 670 میلیارد تومان ثبت شد که نسبت به دوره مشابه سال گذشته 29 میلیارد تومان افزاریش داشته است .

بیمه ملت در نیمه نخست سال گذشته تراز عملیاتی مثبت 631 میلیارد تومان را ثبت کرده بود که حاصل تولید 893 میلیارد تومان حق بیمه و پرداخت 262 میلیارد تومان خسارت بوده است.

این شرکت بیمه ای بیشترین حق بیمه در نیمه نخست سال جاری به تربیت از سه سر فصل درمان ،کشتی وثالث تولید کرد و بیشترین خسارت را هم در سه سرفصل درمان ،ثالث و زندگی اندوخته دار پرداخت کرد.

سهم بیمه های زندگی در پرتفوی بیمه ملت دراین دوره زمانی 12 درصد است که نسبت به دوره مشابه سال گذشته یک درصد افزایش داشته است .

نظر شما
نام:
ایمیل:
* نظر: