کد خبر: ۱۸۳۵۷۸
تاریخ انتشار: ۱۵:۰۸ - ۰۷ شهريور ۱۳۹۹ - 28 August 2020
قیمت حمل بار هوایی از شانگهای چین به اروپا و آمریکای شمالی حدود ۱۰ درصد نسبت به پایین ترین نقطه طی ماه اخیر افزایش یافته است.

 
به گزارش  تسنیم به نقل از شینهوا، قیمت حمل بار هوایی از شانگهای چین به اروپا و آمریکای شمالی حدود 10 درصد نسبت به پایین ترین نقطه طی ماه اخیر افزایش یافته است.

در حالی که اقتصاد جهانی به علت شیوع بیماری همه گیر کرونا با رکود دست و پنجه نرم می کند، چین به سرعت تولید خود را از سر گرفته و صادرات خود را به سایر نقاط جهان افزایش داده است.

  روز دوشنبه رسانه های ژاپن اعلام کردند که کرایه های حمل بار هوایی چندین شرکت هواپیمایی از ژاپن به چین نیز در حال صعود هستند.

آخرین آمارهای شاخص "تی‌ای‌سی" TAC که ابزاری برای محک زدن اطلاعات بازار در مورد نرخ بار هوایی محسوب می شود، نشان می دهد که نرخ کرایه حمل بار از شانگهای به آمریکای شمالی در تاریخ 17 آگوست 5.1 دلار به ازای هر کیلوگرم بوده است که نسبت به پایین‌ترین نرخ در ماه جولای 13 درصد افزایش یافته و نسبت به زمان قبل از شیوع کرونا دوبرابر شده است.

بر اساس این گزارش، نرخ حمل بار هوایی از چین به دلیل از سرگیری فعالیت های اقتصادی که فرصت های بیشتری را برای صادرات ایجاد کرده، دوباره در حال افزایش است.

این در حالی است که نرخ حمل بار در میان چندین خط هوایی بین ژاپن و چین نیز در حال افزایش است به ویژه حمل بار به مقصد گوانگژو، که نرخ آن 50 درصد افزایش یافته است.

نظر شما
نام:
ایمیل:
* نظر: