کد خبر: ۱۶۹۳۳۸
تاریخ انتشار: ۰۸:۲۷ - ۰۲ دی ۱۳۹۸ - 23 December 2019
تحولات سه‌گانه بانک سینا با مدیریت جدید؛
بانکداری ایرانی - بانک سینا در نیمه دوم امسال اقدام به تجدید قوا در نیروی انسانی و مدیران ارشد خود سعی کرده‌ تا نیروی زبده و تازه نفس را به تیم مدیریتی خود اضافه کرده و بتواند با گام‌های محکمترین به اهداف خود نزدیک‌تر شود .

 بانکداری ایرانی -   بانک سینا در نیمه دوم امسال اقدام به تجدید قوا در نیروی انسانی و مدیران ارشد خود سعی کرده‌ تا نیروی زبده و تازه نفس را به تیم مدیریتی خود اضافه کرده و بتواند با گام‌های محکمترین به اهداف خود نزدیک‌تر شود . 
 
به گزارش بانکداری ایرانی ، بر اساس این تحولات ؛ مدیرعامل  بانک و همچنین مدیرکل حوزه مدیریت و روابط عمومی بانک در ماه‌های اخیر تغییر و سید ضیاء ایمانی  به عنوان مدیرعامل بانک منصوب شد. وی نیز پس از چندی ، منصور شیخ الاسلامی را به عنوان مدیر روابط عمومی بانک انتخاب کرد. 
 
بر اساس این گزارش، اولین آمار منتشره این بانک در دوره مدیرعاملی سیدضیاء ایمانی منتشر شده و نشان از شرایط خوب شرکت دارد. به عنوان مثال  تهسیلات بانک با رشدی 37 درصدی مواجه شده و از رقم 140 هزار میلیارد ریال به 153 هزار میلیارد ریال رسید.  همچنین سپرده های جمع اوری شده بانک نیز  با رشدی حدود 20 درصدی از رقم 167 هزار میلیارد ریال به رقم 200 هزار میلیارد ریال رسیده است. 
 
این گزارش که نشان از عملکرد بانک سینا در دوره مدیریت های قبلی دارد اما نشان از هموار بودن مسیر پیشرفت بانک در دوره مدیریت جدید دارد.
 
اقدامات سه گانه بزرگ بانک سینا در دوره مدیریت جدید
مدیرعامل بانک سینا و تیم  جدید وی سه اقدام بزرگ در این دوره کوتاه انجام داده‌اند که می تواند سبب تحول مثبت در عملکرد بانک سینا شود. 
این سه اقدام عبارت از : 
- نخستین اقدام مدیر عامل جدید افزایش اختیارات مدیران مناطق بده است چرا که بعضا  بانک ها در سیستم بورکراسی خود گرفتار شده و قدات مانوری برای بهبود شرایط بانک در مقاطع مختلف نداشتند . 
- دومین اقدام بانک یکپارچه سازی شبکه های ارتباطی و اطلاع رسانی در بانک سیناست که می تواند تحولی در سیسام بانکداری ایجاد کند. 
- و اقدام سوم که مهعمترین و شاید از بهترین روش  بهبود عملکرد بانکی است، تصمیم گیری مدیرعامل جدید بانک برای تحولات بنیادی در خدمات دهی به مشتریان است.
بر اساس این رویه های تحول یافته سهامداران بانک سینا ب= می توانند به این مساله امیدوار باشند که سهام بانک سینا در سالهای آتی یکی از باارزش ترین سهام بانکی کشور خواهد بود. 
 
رزومه و خلاصه ای از سوابق شغلی مدیرعامل بانک سینا
مدیرعامل بانک رفاه 89-1392
مدیرعامل بانک مهر اقتصاد 94-98
رئیس هیات مدیره شرکت سرمایه گذاری مهر ایرانیان 1392
 کارشناس بررسی طرحها و اعطای تسهیلات، املاک و ساختمان، آموزش، امور منابع انسانی، گزینش، روابط عمومی 79-1372
رئیس شعبه 81-1379
رئیس اداره امور شعب استان همدان 83-1381
رئیس اداره امور شعب مازندران 85-1383
رئیس اداره امورشعب خراسان رضوی 88-1385
رئیس اداره امور شعب استان فارس 89-1388
رئیس اداره امور شعب شمال تهران -1389
عضو هیات مدیره بانک ایران و بلاروس
عضو هیات مدیره شرکت اعتبار سنجی
عضو هیات مدیره شرکت فولاد مبارکه
 
معصومه فریادرس
نظر شما
نام:
ایمیل:
* نظر: