کد خبر: ۱۸۲۴۵۴
تاریخ انتشار: ۰۸:۰۹ - ۱۹ مرداد ۱۳۹۹ - 09 August 2020
بانکداری ایرانی _ بیمه دی در بهار ۹۹ توانست ۱۴۵ میلیارد تومان حق بیمه تولید کند و همچنین ۲۳۷ میلیارد تومان سود خالص ثبت کرد .
 بیمه دی در بهار ۹۹ توانست ۱۴۵ میلیارد تومان حق بیمه تولید کند و همچنین ۲۳۷ میلیارد تومان سود خالص ثبت کرد .
 
به گزارش بانکداری ایرانی و براساس صورت‌های مالی میاندوره‌ای 3 ماهه منتهی به پایان خردادماه ۹۹ بیمه دی، این شرکت ۱۴۵ میلیارد تومان حق بیمه تولید  که نسبت به مدت مشابه سال قبل ۶۰۷ درصد رشد داشته است و بر همین اساس ۹۴۸ سود برای هر سهم شناسایی کرد. 
 
این شرکت بیمه ای با تنوع بخشیدن به پرتفوی خود توانست در نخستین فصل سال جاری ۱۴۵ میلیارد تومان حق بیمه تولید کند که نسبت به دوره مشابه سال گذشته ۱۱۱درصد افزایش داشته است و در مقابل ۵۰ میلیارد تومان خسارت پرداخت کرد که نسبت دوره مشابه سال گذشته تنها هشت درصد افزایش داشته است. 
 
سود انباشته این شرکت بورسی رشد چشمگیر  ۱۲۳۷ درصدی داشته است و به رقم ۵۸۴ میلیارد تومان رسید، سود انباشته بهار ۹۸ این شرکت ۴۴ میلیارد تومان بود.
 
بیمه دی در بخش سرمایه گذاری عملکرد مطلوبی داشته است بطوری سرمایه گذاری های بلند مدت این شرکت ۱۷۹ درصد و سرمایه گذاری کوتا مدت ۸۳ درصد نسبت به پایان اسفند ماه ۹۸ افزایش داشته است این شرکت بیمه ای سرمایه گذاری بلند مدت را به ۱۰۰ میلیارد تومان و سرمایه گذاری های کوتا مدت را به ۳۲۱ میلیارد تومان رساند.
 
علی سوری
نظر شما
نام:
ایمیل:
* نظر: