کد خبر: ۱۸۱۹۱۲
تاریخ انتشار: ۱۷:۱۷ - ۲۵ خرداد ۱۳۹۸ - 15 June 2019
توسعه بازار در گرو رقابت سالم شرکت‌های بیمه‌ای و پرهیز از ارائه نرخ‌های غیر فنی و همچنین بررسی و سنجش ظرفیت‌های مغفول بیمه‌ای کشور است.
توسعه بازار در گرو رقابت سالم شرکت‌های بیمه‌ای و پرهیز از ارائه نرخ‌های غیر فنی و همچنین بررسی و سنجش ظرفیت‌های مغفول بیمه‌ای کشور است.

به گزارش اداره کل روابط عمومی و امور بین الملل بیمه مرکزی، دکتر غلامرضا سلیمانی که در شعبه بیمه کارآفرین زنجان در جمع اعضای شورای هماهنگی استان‌ سخن گفت، با اعلام این مطلب افزود: ظرفیت‌سنجی بیمه‌ای در استانها از وظایف کمیته های تخصصی شورای هماهنگی استان ها به شمار می رود که باید با حساسیت و جدیت دنبال شود.

رئیس کل بیمه مرکزی از نمایندگان شرکت‌های بیمه خواست تا نگران حضور استارتاپ ها در بازار بیمه نباشند و در همین راستا تصریح کرد: استارتاپ ها در واقع نقش کارگزاران صنعت بیمه را ایفا می کنند و به همین خاطر می توانند با همراهی نمایندگان شرکت های بیمه در توسعه بازار، سهم مهمی داشته باشند.

دکتر غلامرضا سلیمانی با ابراز خرسندی از عملکرد فرهنگ سازانه در صنعت بیمه به اهمیت رسانه ها در بالا بردن ضریب نفوذ صنعت بیمه اشاره کرد و گفت: خوشبختانه در رسانه های فراگیر نظیر صدا و سیما و همچنین رسانه های مجازی فعالیت های خوبی در حال انجام است که شبکه فروش بیمه باید از این ظرفیت ها بیش از پیش استفاده کند.

رئیس شورای عالی بیمه در پایان به نمایندگان شبکه فروش و مدیران شرکتهای بیمه پیشنهاد کرد با ارائه محصولات جدید بیمه‌ای و همچنین بسته‌های خدماتی بیمه‌ای و نوآوری های این چنینی سهم خود را از بازار بیمه کشور افزایش دهند.

شایان ذکر است در پایان این نشست که به میزبانی شعبه شرکت بیمه کارآفرین در استان زنجان برگزار شد، مدیران شعب و اعضای شورای هماهنگی به طرح دیدگاه‌های خود پرداختند و پس از آن رئیس کل بیمه مرکزی و هیئت همراه از بخش‌های مختلف این شعبه بازدید کردند.
نظر شما
نام:
ایمیل:
* نظر: