کد خبر: ۱۸۱۸۰۹
تاریخ انتشار: ۰۸:۵۰ - ۰۴ مرداد ۱۳۹۹ - 25 July 2020
بیمه دی در سال 98 توانست وضعیت خوبی از خود به نمایش بگذارد و از همه مهمتر اینکه توانست در حوزه بهره‌وری رشد خوبی را تجربه کند. این شرکت سرانه تولید خود را بدون افزایش هزینه بیش از 8درصد افزایش دهد.
 بانکداری ایرانی-  علی سوری ؛   بیمه دی در سال 98 توانست وضعیت خوبی از خود به نمایش بگذارد و از همه مهمتر اینکه توانست در حوزه بهره‌وری رشد خوبی را تجربه کند. این شرکت سرانه تولید خود را بدون  افزایش هزینه بیش از 8درصد افزایش  دهد.

به گزارش بانکداری ایرانی ،  بیمه دی رشد نزدیک به 350 درصدی را در سود خالص تجربه کرده است. همچنین، این شرکت بیمه‌گری در سال  توانست 41 هزار و 97 میلیارد ریال حق بیمه تولید کند که در مقابل ان 22 هزار میلیارد ریال خسارت بپردازد از طرف دیگر هزینه های شرکت نیز رشد چندانی نداشته است به عنوان نمونه هزینه خسارت شرکت تنها 1 درصد رشد داشته است. 

شرکت بیمه دی در سال 96 همانند گذشته تمرکز خود را به خانواده شهدا گذاشته بود. 93 درصد از کل حق بیمه تولیدی شرکت بیمه دی مربوط به بیمه درمان بود و مابقی به 3 درصد بیمه شخص ثالث، یک درصد  بیمه بدنه ، یک درصد  بیمه مسئولیت و یک درصد هم بیمه مهندسی بود .

بیمه دی  اعلام کرد که در سال 98  حدود 42 هزار میلیارد ریال حق بیمه صادر کرده که نسبت به سال 97 با رقم 36 هزار میلیارد ریال حدود 15 درصد رشد داشته است. بیش از 38 هزار میلیارد ریال از این حق بیمه صادره متعلق به بیمه درمان بود که مبلغ 20 هزار میلیارد بابت خسارت پرداخت شده است. 

از طرف دیگر نسبت های بیمه دی در سال 99 نسبت به سال 98 با بهبود نسبی  مواجه شده است. به عنوان نمونه بازدهی دارایی شرکت  سه برابر شده و از رقم 2درصد به 6 برابر رسیده است. یا نسبت مالکانه از 5 درصد به 8 درصد رسیده است. 

از همه مهمتر اینکه سرانه تولید پرسنل این شرکت از 77هزار ریال به 83هزار ریال رسیده است که نشان می دهد بهره‌وری شرکت رشد 8درصد را تجربه کرد .


نظر شما
نام:
ایمیل:
* نظر: