کد خبر: ۱۸۱۵۲۷
تاریخ انتشار: ۰۸:۰۴ - ۲۸ تير ۱۳۹۹ - 18 July 2020
همزمان با رسیدگی به پرونده این دو نفر در دادگاه، پرونده تخلفاتی ایشان در هیات رسیدگی به تخلفات بانک مرکزی نیز تحت‌رسیدگی است که نشان از عزم جدی این بانک برای برخورد با فساد، همراستا با سیاست‌های جرم ستیزی قوه‌قضائیه دارد.
 معاون حقوقی و امور مجلس بانک مرکزی گفت: بانک مرکزی با محاکم قضایی برای پیگیری تخلفات عده‌ای معدود از کارکنان این بانک، همکاری نزدیک دارد و از شفاف‌سازی قوه‌قضائیه و برخورد با فساد حمایت می‌کند. 

سیدامیرحسین طیبی‌فرد، عنوان کرد: همزمان با رسیدگی به پرونده این دو نفر در دادگاه، پرونده تخلفاتی ایشان در هیات رسیدگی به تخلفات بانک مرکزی نیز تحت‌رسیدگی است که نشان از عزم جدی این بانک برای برخورد با فساد، همراستا با سیاست‌های جرم ستیزی قوه‌قضائیه دارد.

وی تاکید کرد: از آنجا که بانک مرکزی متولی امور پولی، بانکی و ارزی کشور است و مسوولیت نظارت بر شبکه بانکی را نیز برعهده دارد، همواره در تعیین و انتصاب مدیران و مسوولان خود دقت و مراقبت را به‌عمل می‌آورد و اهتمام جدی برای به‌کارگیری افراد صالح و سالم را دارد؛ اما خطای چند نفر نباید خدمات گسترده و حساس نیروهای خدوم و متخصص بانک مرکزی را در این شرایط سخت، زیر سوال ببرد.
نظر شما
نام:
ایمیل:
* نظر: