کد خبر: ۱۸۱۵۱۸
تاریخ انتشار: ۰۸:۱۸ - ۲۸ تير ۱۳۹۹ - 18 July 2020
بانکداری ایرانی - بیمه رازی در فصل بهار سال جاری ۹۹ میلیارد تومان سود خالص ثبت کرد و برای هر سهم در سال گذشته ۱۶۸ ریال سود شناسایی کرد.
به گزارش بانکداری ایرانی ، در اولین گزارش میان دوره ای بیمه رازی در سال ۹۹ ، این شرکت در سه ماه فصل بهار توانست ۱۸۳ میلیارد تومان حق بیمه تولید کند که نسبت به مدت مشابه سال گذشته چهار درصد افزایش داشته است .

این شرکت بیمه ای در این دوره در بخش پرداخت خسارت با کاهش ۲۳ درصدی روبرو شد که این امر تاثیر بسیار مطلوبی در سود آوری این شرکت داشت بطوری باعث جهش ۹۴۳ درصدی سود خالص شد .
 
 بر همین اساس بیمه رازی در سه ماه نخست سال جاری ۳۳۱ ریال سود برای هر سهم شناسایی کرد که نسبت به مدت مشابه سال گذشته ۵۹۰ درصد رشد داشته است و همچنین زیان انباشته ۱۶۵ میلیارد تومانی در بهار سال گذشته را به سود ۲.۲ میلیارد تومانی تبدیل کرد .


گزارش پایانی صورت های مالی "و رازی"  منتهی به پایان اسفند ماه سال گذشته (حسابرسی شده ) نشان می دهد برای  هر سهم ۱۶۸ ریال سود شناسایی شده است .
 
این شرکت بیمه ای در سال گذشته حق بیمه تولید شده خود را ۱۵درصد افزایش داد و همچنین خسارت پرداختی این شرکت تنها ۷ درصد  رشد کرد .

بیمه رازی در سال ۹۷ ، ۴۴ میلیارد تومان زیان خالص داشت که در سال ۹۸ به سود ۳۴ میلیارد تومان تبدیل شد ، زیان انباشته این شرکت بیمه ای در سال ۹۸ نسبت به سال ۹۷ ، ۲۶ درصد کاهش یافت .

این شرکت در بخش سرمایه گذاری بلند مدت در سال گذشته ۲۸۱ میلیارد تومان سود بدست که نسبت به سال قبل از آن ۲۲۰ درصد افزایش داشته است و حقوق صاحبان سهام بیمه رازی با رشد ۱۸۳ درصدی به ۲۸۸ میلیارد تومان رسید .
 

نظر شما
نام:
ایمیل:
* نظر: