کد خبر: ۱۸۱۰۴۹
تاریخ انتشار: ۰۹:۴۲ - ۲۱ تير ۱۳۹۹ - 11 July 2020
سال گذشته هدف ما کمیت‌سازی و رسیدن به سوددهی بود؛ ولی هدف امسال توسعه‌ی بانک در همه‌ی واحدها و خدمات متنوع بانکی مخصوصا توسعه‌ی خدمات در باجه‌های بانکی روستایی است.
دومین جلسه‌ی بررسی گسترش خدمات بانکی در باجه‌های روستایی پست بانک ایران، نوزدهم تیرماه با حضور دکتر بهزاد شیری مدیرعامل، اعضای هیات مدیره، معاون فناوری اطلاعات، مدیر امور استان‌های تهران، قم، البرز و سمنان، مدیر امور استان‌ها و بازاریابی و جمعی از مدیران ستادی و همچنین از طریق ویدئو کنفرانس با مشارکت مدیران شعب استان‌های هرمزگان، اصفهان، خراسان رضوی و آذربایجان شرقی، برگزار و طی آن تصمیمات لازم برای فراهم نمودن دسترسی برخی خدمات به باجه‌های بانکی روستایی اتخاذ گردید. 

به گزارش روابط عمومی پست بانک ایران، شیری در این جلسه خاطرنشان کرد: سال گذشته هدف ما کمیت‌سازی و رسیدن به سوددهی بود؛ ولی هدف امسال توسعه‌ی بانک در همه‌ی واحدها و خدمات متنوع بانکی مخصوصا توسعه‌ی خدمات در باجه‌های بانکی روستایی است.

وی افزود: طی ۱۲ ماه سال جاری تمامی واحدهای ستادی می‌بایست سایر شاخص‌های حوزه خود را نهادینه کنند تا واحدهای اجرایی دغدغه‌ی ارائه خدمات و توسعه‌ی محصول را نداشته باشند.

مدیرعامل پست بانک ایران تصریح کرد: آموزش، کنترل، نظارت و سایر برنامه‌ها باید با راهبرد بانک، که توسعه خدمات است هم راستا و هم جهت باشد.

شیری افزود: درخصوص توسعه‌ی خدمات، یک بخش از کار را انجام داده و خدمات را ایجاد می‌کنیم و به باجه می‌رسانیم. اما انتظار داریم که باجه‌ها حتما استانداردهای لازم را فراهم نموده و به عنوان یک بانک واقعی عملکرد خودشان را نشان دهند.

وی تاکید کرد: براساس توافقات حاصله با مسئولان وزارت تعاون، کار و رفاه اجتماعی مقرر شد که آنها به کلیه‌ی استانداری‌ها ابلاغ نمایند تا باجه‌های بانکی در اولویت دریافت تسهیلات صندوق توسعه ملی جهت ایجاد اشتغال پایدار در روستاها و ساماندهی باجه‌ها قرار گیرند. البته برای پست بانک ایران نیز این امکان وجود دارد که با نرخ ترجیحی برای تجهیز و ساماندهی باجه‌های روستایی تسهیلات به آنان پرداخت نماید، چون تجهیز این باجه‌ها تاثیر خوبی در اقتصاد ملی و اشتغال پایدار روستاها دارد.

همچنین در این جلسه دکتر اکبر کشاورزیان و طهمورث الیاسی اعضای هیات مدیره، فرهاد بهمنی معاون فناوری اطلاعات، آرش شهرکی‌کیا مدیر امور شعب استان‌های تهران، البرز، قم و سمنان، علیرضا واحدپور مدیر امور استان‌ها و بازاریابی و برخی روسای ادارات ستادی، دیدگاه‌ها و پیشنهادهای خود را مطرح کردند.
گفتنی است: پیش از این در اولین جلسه برخی از خدمات بررسی و دسترسی آن برای باجه‌های بانکی فراهم شد.
نظر شما
نام:
ایمیل:
* نظر: