کد خبر: ۱۸۰۷۸۸
تاریخ انتشار: ۲۱:۳۵ - ۱۷ تير ۱۳۹۹ - 07 July 2020
رئیس کل سازمان امور مالیاتی کشور از افتتاح سامانه الکترونیکی دریافت گزارشات مردمی فرار مالیاتی به آدرس www.intamedia.ir خبر داد.
 ایرنا/ به گزارش روز سه شنبه سازمان امور مالیاتی «امیدعلی پارسا» همزمان با روز مالیات از افتتاح سامانه الکترونیکی دریافت گزارشات مردمی فرار مالیاتی در زمینه مقابله با فساد و مبارزه با فرار مالیاتی، خبر داد.

وی یکی از سیاست های مهم سازمان مطبوع خود را بر شناسایی فرارهای مالیاتی و شناسایی مودیان جدید به منظور وصول مالیات حقه و عادلانه، عنوان کرد و گفت: گزارشات مردمی همواره یکی از شیوه های مهم شناسایی فرار مالیاتی در کشور بوده است و با هدف تقویت این شیوه و حداکثرسازی گزارشات ارسالی، سامانه دریافت گزارش فرار مالیاتی ایجاد شد.

وی اضافه کرد: شهروندان می توانند برای اعلام گزارش های خود، با مراجعه به پایگاه اطلاع رسانی سازمان امور مالیاتی کشور به نشانی www.intamedia.ir و تکمیل فرم اعلام فرار مالیاتی، سازمان امور مالیاتی کشور را در شناسایی فرار مالیاتی و تحقق عدالت مالیاتی در کشور همراهی کنند.

به گفته پارسا، شهروندان در هنگام تکمیل این فرم، نیازی به اعلام مشخصات فردی خود ندارند و صرفا کادر مربوط به نام شخص مورد نظر را باید تکمیل و اگر مستنداتی در خصوص فرار مالیاتی دارند نیز به این فرم الصاق کنند.
برچسب ها: فرار مالیاتی
نظر شما
نام:
ایمیل:
* نظر: