کد خبر: ۱۸۰۵۸۷
تاریخ انتشار: ۱۰:۴۹ - ۱۵ تير ۱۳۹۹ - 05 July 2020
چهارشنبه ۱۱ تیرماه به مناسبت روز صنعت و معدن حسين عسكری و دکتر خورسندیان اعضای هیأت مدیره بانک به همراه مصطفی راستی فر مدیر امور راهبری شعب با حضور در شعبه کرج و در جمع همکاران شعبه بر حمایت بیشتر از تولید کنندگان تاکید كردند.
چهارشنبه ۱۱ تیرماه به مناسبت روز صنعت و معدن حسين عسكری و دکتر خورسندیان اعضای هیأت مدیره بانک به همراه مصطفی راستی فر مدیر امور راهبری شعب با حضور در شعبه کرج و در جمع همکاران شعبه بر حمایت بیشتر از تولید کنندگان تاکید كردند.

به گزارش پايگاه اطلاع رساني بانك صنعت و معدن، اعضاي هيأت مديره و مدير امور راهبري شعب پس از برگزاري جلسه و استماع گزارش عملکرد استان توسط اميرحسين زند مدیریت محترم استان البرز و تبیین برنامه های سال جاری از طرح هاي توليدي مهم اين استان بازديد بعمل آوردند.

کارخانه های شرکت تک ماکارون ، شرکت آردداران ، طرح توسعه شرکت آماده لذیذ ، سایت انکولوژی شرکت اکترو خاورمیانه ، سایت بایوتک شرکت اکتوورکو و شرکت دانش بنیان الکترونیک افزارآزما طرح هاي تامين مالي شده از سوي بانك صنعت و معدن است كه مورد بازديد قرار گرفت.
شرکت آردداران يكي از بزرگترين واحدهاي تولید آرد گندم نرم و آرد سمولینا در کشور بوده که توانایی تولید 294 هزار تن انواع آرد در سال را دارد و تأمین کننده اصلی آرد موردنیاز شرکتهای ماکارونی و خبازیهای استان و کشور می باشد. اين شرکت در سال جاری ۶۰۰ میلیارد ریال تسهیلات سرمایه در گردش از بانک صنعت و معدن دریافت داشته است.

شرکت تک ماکارون دومین تولیدکننده ماکارونی در کشور بوده و توانسته سهم به سزایی از بازار محصولات غذایی را کسب نماید. این شرکت در هر ساعت حدوداً 19 تن از انواع ماکارونی و لازانیا را بوسیله 4 خط تولید محصولات بلند و 2 خط تولید محصولات کوتاه (فرمی) تولید مي نماید. محصولات این شرکت به کانادا، عراق، افغانستان، ترکمنستان، تایوان، سوریه، کامرون،‌ سومالی، نیجریه، توگو، بنین، استرالیا، عربستان، قزاقستان، اردن، شارجه، بحرین، لبنان، هند و... صادر می‌شود . بانک صنعت و معدن استان البرز با تأمین سرمایه در گردش مورد نیاز شرکت به مبلغ ۱۲۰۰ میلیارد ریال توانسته سهم شایسته ای در رشد و توسعه این شرکت و افزایش ظرفیت تولید این شرکت در سال ۱۳۹۹ داشته باشد.

در ادامه اعضای هیأت مدیره از کارخانه های گروه اکتوور شامل شرکت اکترو خاورمیانه، شرکت اکتوورکو، شرکت آماده لذیذ و طرح توسعه تولید پودر قهوه و شیرخشک غیرلبنی این شرکت در شهرک صنعتی بهارستان کرج بازدید نمودند. طرح تولید انواع بیسکوئیت و ویفر شرکت آماده لذیذ با اشتغالزایی مستقیم 268 نفر با مشارکت شعبه کرج به بهره برداری رسیده و طرح فرآوری دانه قهوه و تولید شیرخشک غیرلبنی با سرمایه گذاری ثابت به مبلغ 2.890 میلیارد ریال در بانک پذیرش گردیده است؛ همچنین تسهیلات سرمایه در گردش به مبلغ ۵۰۰ میلیارد ریال توسط بانک صنعت و معدن استان البرز به این شرکت تخصیص یافته است. شرکت اکتوورکو بزرگترین شرکت داروسازی بخش خصوصی بوده که از سال 1351 فعالیت خود را آغاز نموده است. طرح توسعه کارخانه اکتوورکو در سال گذشته افتتاح گردیده و شرکت توانایی تولید بالغ بر 6 میلیارد عدد انواع قرص، کپسول، ویال و سرنگ پر شده در سال را دارد. در سایت بایوتک شرکت اکتوورکوانواع داروهای آنتی بادی مونوکلونال درمان سرطان و داروهای درمان بیماری ام اس با بالاترین کیفیت تولید می گردد. تکنولوژی داروسازی از شرکت های اُمگابیوتک و مب ساینس به این سایت تولیدی انتقال یافته است. بانک صنعت و معدن استان البرز با تخصیص مبلغ ۸۰۰ میلیارد ریال تسهیلات سرمایه در گردش توانسته همکاری مناسبی را با این شرکت آغاز نماید.

شرکت اکترو خاورمیانه بزرگترین کارخانه تولید داروهای محصولات ضد سرطانی تزریقی و خوراکی شیمیایی در خاورمیانه بوده که با مشارکت شرکت خارجی احداث گردیده است. کل پرسنل گروه اکتوور بالغ بر ۴۰۰۰ نفر می باشد.

در پایان اعضای هیأت مدیره به همراه هیأت همراه از کارخانه شرکت الکترونیک افزارآزما در شهرک صنعتی هشتگرد بازدید نموده و از نزدیک شاهد فعالیت این شرکت دانش بنیان بودند. شرکت الکترونیک افزار آزما يكي از بزرگترین تولید کننده کنتورهای دیجیتال و هوشمند بوده و بیش از ۸۰ درصد کنتورهای برق مورد نیاز کشور توسط این شرکت تأمین گردیده است. این شرکت دارای حد اعتباری تسهیلات سرمایه در گردش به مبلغ ۱۲۰۰ میلیارد ریال نزد بانک صنعت و معدن استان البرز می باشد.
نظر شما
نام:
ایمیل:
* نظر: