کد خبر: ۱۸۰۰۰۴
تاریخ انتشار: ۲۲:۱۹ - ۰۷ تير ۱۳۹۹ - 27 June 2020
وزیران کابینه انگلیس اعلام کردند که محدودیت‌های اعمال شده بر سفرهای غیر ضروری به خارج از این کشور از تاریخ ۶ ژوئیه برداشته خواهد شد.
 
 به گزارش  تسنیم به نقل از بی‌بی‌سی، وزیران کابینه انگلیس اعلام کردند که مجموعه محدودیت‌های اعمال شده بر سفرهای غیر ضروری به خارج از این کشور از تاریخ 6 ژوئیه برداشته خواهد شد.

پیش بینی می‌شود شهروندانی که برای تعطیلات به برخی از کشورهای اروپایی سفر می‌کنند بدون نیاز به گذراندن مدت 14 روز در قرنطینه هنگام بازگشت مواجه شوند.

گفته می‌شود که این کشورهای اروپایی شامل اسپانیا، فرانسه، یونان، ایتالیا، هلند، فنلاند، بلژیک، ترکیه، آلمان و نروژ هستند اما نامی از پرتغال یا سوئد برده نمی‌شود.
   
لیست کامل کشورهایی که محدودیت مسافرتی برای اتباع انگلستان ندارد هفته آینده قرار است منتشر شود.

سخنگوی دولت انگلیس گفت که این قوانین جدید به مردم «فرصت تعطیلات تابستانی در خارج از کشور» را می‌دهد و در عین حال اقتصاد انگلیس را نیز تقویت می‌کند اما تأکید کرد که برداشتن محدودیت‌ها بستگی به پایین بودن ریسک سفرها دارد.

اخیراً پرتغال شاهد افزایش تعداد موارد جدید ابتلا در لیسبون و اطراف آن بوده است، در حالی که سوئد نیز بعید به نظر می‌رسد در این لیست قرار داشته باشد چرا که میزان عفونت در آنجا بیشتر از انگلیس است. هر دو به احتمال زیاد به عنوان منطقه قرمز طبقه‌بندی می‌شوند.

برچسب ها: انگلیس ، اروپا
نظر شما
نام:
ایمیل:
* نظر: