کد خبر: ۱۷۸۶۵۴
تاریخ انتشار: ۱۶:۲۰ - ۱۱ خرداد ۱۳۹۹ - 31 May 2020
بر اساس بخشنامه ابلاغی بیمه مرکزی جمهوری اسلامی ایران، شرکت بیمه “ما” زیرساخت های لازم جهت دسترسی الکترونیکی بیمه گذاران به اطلاعات بیمه نامه شخص ثالث خود را راه اندازی کرد.
بر اساس بخشنامه ابلاغی بیمه مرکزی جمهوری اسلامی ایران، شرکت بیمه "ما” زیرساخت های لازم جهت دسترسی الکترونیکی بیمه گذاران به اطلاعات بیمه نامه  شخص ثالث خود را راه اندازی کرد.

به گزارش روابط عمومی بیمه "ما” به نقل از بیمه مرکزی ج.ا.ا دکتر سلیمانی طی بخشنامه‌ای اعلام کرد: به منظور تسهیل دسترسی بیمه‌گذاران بیمه شخص ثالث به اطلاعات بیمه‌نامه‌های خود و ارائه خدمات بیمه‌ای به آن‌ها بدون نیاز به ارائه نسخه فیزیکی بیمه‌نامه، همه شرکت‌های بیمه‌ای موظفند از اول خردادماه، زیرساخت‌های لازم برای دسترسی الکترونیکی بیمه گذاران بیمه‌نامه شخص ثالث به اطلاعات موردنیاز را فراهم کنند.

بر این اساس، شرکت‌ بیمه‌ "ما”  زیرساخت‌های لازم برای دسترسی و اخذ الکترونیکی کلیه اطلاعات بیمه‌نامه شخص ثالث صادره را با حفظ امنیت اطلاعات شخصی اشخاص، در سایت رسمی شرکت به آدرس www.bimehma.com  برای بیمه‌گذاران خود فراهم کرد.

در همین راستا مقرر شده است شرکت بیمه "ما”  کلیه بیمه‌نامه‌های شخص ثالث خود را پس از دریافت کد یکتا از بیمه مرکزی ایران صادر کرده و لینک دریافت نسخه قابل چاپ بیمه‌نامه را از طریق ارسال پیامک، کد یکتا، آدرس الکترونیکی صفحه استعلام اصالت بیمه‌نامه از بیمه مرکزی ایران و نیز از این شرکت را به بیمه‌گذاران خود اعلام کند.

همچنین در جهت رفاه حال بیمه گذاران در روزهای شیوع ویروس کرونا، شرکت‌ بیمه‌ "ما”  همه فرآیند‌های صدور و پرداخت خسارت بیمه‌نامه شخص ثالث از جمله فروش و تمدید بیمه‌نامه، اعمال تخفیف عدم خسارت و رسیدگی و پرداخت خسارت را بدون نیاز به ارائه بیمه‌نامه فیزیکی انجام خواهد داد.

روابط عمومی بیمه "ما”
نظر شما
نام:
ایمیل:
* نظر: