کد خبر: ۱۷۷۸۳۱
تاریخ انتشار: ۱۷:۴۲ - ۲۸ ارديبهشت ۱۳۹۹ - 17 May 2020
بر اساس آمار بانک مرکزی، میانگین قیمت فروش یک سکه تمام بهار آزادی طرح جدید در بازار آزاد شهر تهران در سال ۹۸ معادل جدید ۴ میلیون و ۶۱۸ هزار و ۱۰۰ تومان بوده که نسبت به سال ۹۷ حدود ۲۹.۹ درصد افزایش یافته است.
 
ایرنا / بررسی آمار بانک مرکزی نشان می دهد که متوسط قیمت فروش یک سکه تمام بهار آزادی طرح قـدیم نیز در بازار آزاد شهر تهران در سال ۹۸ رقم ۴ میلیون و ۵۲۳ هزار و ۴۰۰ بوده که نسبت به سال ۹۷ معادل ۳۳.۹ درصد افزایش را نشان می دهد.

کارنامه سکه در اسفند ۹۸

متوسط قیمت فروش یک سکه تمام بهار آزادی طرح قدیم در بازار آزاد شهر تهران در اسفندماه سال جاری ۵ میلیون و ۸۹۷ هزار و ۳۰۰ تومان بود که در مقایسه با ماه قبل (بهمن ماه) ۱۷.۹ درصد و نسبت به مدت مشابه سال ۹۷ حدود ۳۱.۸ درصد رشد داشته است.

حداقل و حداکثر نرخ فروش سکه در اسفند ۹۸ به ترتیب ۵ میلیون و ۳۴۱ هزار و ۷۰۰ تومان و ۶ میلیون و ۱۵۸ هزار و ۳۰۰ تومان بوده است.

متوسط قیمت فروش یک سکه تمام بهار آزادی طرح جدید در اسفند ماه ١٣٩٨ در بازار آزاد شهر تهران ۵ میلیون و ۹۸۳ هزار و ۳۰۰ تومان بود که در مقایسه با ماه قبل و ماه مشابه سال قبل به ترتیب ۱۸.۶ درصد و ۲۹.۲ درصد افزایش نشان می‌دهد.

همچنین حداقل و حداکثر نرخ فروش سکه مذکور در ماه یاد شده به ترتیب ۵ میلیون و ۳۷۵ هزار تومان و ۶ میلیون و ۲۵۵ هزار تومان بوده است.

جزییات نوسانات ماهانه قیمتی در سال ۹۸

بررسی جزییات روند قیمت سکه در سال گذشته نشان می دهد که متوسط قیمت سکه طرح جدید در بهمن ماه سال گذشته ۵ میلیون و ۴۳ هزار و ۷۰۰ تومان، دی ماه ۴ میلیون و ۷۵۴ هزار و ۳۰۰ تومان و آذرماه ۴ میلیون و ۴۵۰ هزار و ۸۰۰ تومان بوده است.

نرخ سکه در آبان ماه ۴ میلیون و ۲۷ هزار و ۴۰۰ تومان، مهر ماه ۴ میلیون و ۹ هزار و ۶۰۰ تومان، شهریور ماه ۴ میلیون و ۹۴ هزار و ۹۰۰ تومان و مرداد ماه ۴ میلیون و ۲۰۳ هزار و ۲۰۰ تومان ثبت شده است.

متوسط قیمت سکه در تیرماه ۴ میلیون و ۴۷۰ هزار و ۱۰۰ تومان، خرداد ماه ۴ میلیون و ۶۶۳ هزار و ۸۰۰ تومان، اردیبهشت ماه ۵ میلیون و ۷ هزار و ۴۰۰ تومان و در فروردین ماه ۴ میلیون و ۷۹۸ هزار و ۸۰۰ تومان بوده است.
برچسب ها: بانک مرکزی ، سکه
نظر شما
نام:
ایمیل:
* نظر: