کد خبر: ۱۷۷۵۰۲
تاریخ انتشار: ۱۰:۲۱ - ۲۳ ارديبهشت ۱۳۹۹ - 12 May 2020
مدیرعامل بانک سینا خبر داد:
این بانک قصد دارد در سال جاری ۲۰ هزار میلیارد تومان تسهیلات در اختیار بخش های اقتصادی قرار دهد که سهم شرکت های دانش بنیان ۵۰۰ میلیارد تومان و معادل ۲.۵ از کل تسهیلات است .
   بانکداری ایرانی -    مدیرعامل بانک سینا گفت: این بانک قصد دارد در سال جاری ۲۰ هزار میلیارد تومان تسهیلات در اختیار بخش های اقتصادی قرار دهد که سهم شرکت های دانش بنیان ۵۰۰ میلیارد تومان و معادل ۲.۵ از کل تسهیلات است که نسبت به سال گذشته ۳۶۵ درصد افزایش خواهد داشت.
 
به گزارش  بانکداری ایرانی ،  سیدضیا ایمانی افزود: بانک سینا در سال ۹۸ بیش از ۱۳۷ میلیارد تومان تسهیلات به شرکت های دانش بنیان اعطا کرد که نزدیک به یک درصد کل تسهیلات اعطایی در این سال بود. این بانک قصد دارد در سال جاری ۲۰ هزار میلیارد تومان تسهیلات در اختیار بخش های اقتصادی قرار دهد که سهم شرکت های دانش بنیان ۵۰۰ میلیارد تومان و معادل ۲.۵ درصد از کل تسهیلات است که نسبت به سال گذشته ۳۶۵ درصد افزایش خواهد داشت.
 
وی خاطرنشان کرد: بانک سینا در سال گذشته ۱۵ هزار میلیارد تومان تسهیلات در قالب انواع عقود اسلامی در اختیار بخش های مختلف اقتصادی قرار داد که بیشترین تسهیلات به بخش صنعت و معدن پرداخت شد .
 
 ایمانی با بیان آنکه بانک سینا در سال گذشته  ۱۶۲.۳ میلیارد تومان تسهیلات قرض الحسنه ازدواج به تعداد ۵ هزار و ۱37 فقره وام در اختیار زوج ها قرار داد تا زندگی مشترک خود را شروع کنند، بیان داشت: این بانک همچنین در سال 98 سال رونق تولید نزدیک به ۳۰۳ میلیارد تومان در دو قالب تسهیلات به میزان ۱۳۷ میلیارد تومان و ضمانت نامه به میزان ۱۶۶ میلیارد تومان در اختیار شرکت های دانش بنیان قرار داد و  همچنین در سال گذشته از اشتغال روستایی با تصویب بیش از ۵۴۲ میلیارد تومان در قالب یک هزار و ۴۹۰ فقره تسهیلات و پرداخت آن از  اشتغال روستایی حمایت کرد .
 
وی تاکید کرد: توجه ویژه  بانک سینا به شرکت های دانش  بنیان در سال جاری نیز تداوم خواهد داشت و این بانک 500 میلیارد تومان به این شرکتها تسهیلات اعطا می کند .همچنین بانک سینا برای سال ۹۹ مانده خالص تسهیلات اعطایی را نزدیک به ۲۲ هزار میلیارد تومان تعیین کرده که نزدیک به ۲۰ هزار میلیارد تومان تسهیلات را در سال جهش تولید در اختیار همه بخش های اقتصادی قرار خواهد داد.
لیلا فریادرس
نظر شما
نام:
ایمیل:
* نظر: