کد خبر: ۱۷۶۶۹۳
تاریخ انتشار: ۱۶:۵۵ - ۰۸ ارديبهشت ۱۳۹۹ - 27 April 2020
به گفته مدیر کل تسهیلات رفاهی بنیاد شهید و امور ایثارگران تحویل بیش از نیمی از کارت‌های حکمت، به دلیل شیوع ویروس کرونا به تعویق افتاده است.
به گفته مدیر کل تسهیلات رفاهی بنیاد شهید و امور ایثارگران تحویل بیش از نیمی از کارت‌های حکمت، به دلیل شیوع ویروس کرونا به تعویق افتاده است.
  

محمود تبریزی در گفت‌وگو با میزان گفت: به استناد تفاهم‌نامه مابین بنیاد شهید و امور ایثارگران و وزارت دفاع و پشتیبانی نیرو‌های مسلح در راستای اجرای ماده ۵۴ قانون خدمات‌رسانی به ایثارگران، حکمت کارت برای خرید اقساطی و با تخفیف برای حقوق بگیران بنیاد فعال می‌شود.
 
تبریزی ادامه داد: سایر ایثارگران که شغل آزاد دارند، تنها می‌توانند از تخفیفات بهره ببرند و امکان خرید اقساطی ندارند.
 
 
وی افزود: بازپرداخت اقساط به‌صورت ۱۰ ماهه پیش‌بینی‌شده و بنیاد ماهیانه اقساط را از حقوق افراد مشمول کسر و در وجه سازمان فروشگاه‌های اتکا واریز خواهد کرد
 
حکمت کارت فعال شد؟
 
تبریزی گفت: تا پیش از پایان سال ۹۸، ۷۵ هزار نفر از خانواه‌های شهدا و جانبازن بالای ۲۵ درصد، حکمت کارت خود را دریافت کردند.
 
وی افزود: فعال سازی این کارت‌ها انجام شده و در حال حاضر خرید اقساطی با این کارت ها، از فروشگاه‌های اتکا امکان پذیر است.
 
تبریزی اظهار کرد: ماباقی کارت‌ها که ۲۵۰ هزار کارت است، صادر شده، اما پییش بینی می‌کنیم تا اردیبهشت ماه به دست ایثارگران برسد.
 
وی افزود: فعال سازی کارت‌های جدید با شیوع ویروس کرونا به تعویق افتاد، اما پس از بهترشدن شرایط، کارت‌ها به بنیاد شهرستان‌ها رسیده و مشمولان می‌توانند آن‌ها را تحویل بگیرد.
 
تبریزی درباره سقف تعیین شده میزان خرید اظهار کرد: در فاز اول اجرایی، خرید تا ۱۰ میلیون تومان انجام می‌شود و این میزان بر اساس حقوق به ایثارگران به آن‌ها تعلق می‌گیرد.
نظر شما
نام:
ایمیل:
* نظر: