کد خبر: ۱۷۶۵۸۲
تاریخ انتشار: ۱۰:۱۷ - ۰۷ ارديبهشت ۱۳۹۹ - 26 April 2020
در فروردین ماه سال جاری
بانکداری ایرانی - بانک ملت در فروردین ماه سال جاری تراز مثبت ۹۴۳ میلیارد تومان را ثبت کرد که نسبت به میانگین تراز 12 ماهه سال گذشته بیش ۱۴ درصد رشد داشت که نوید سالی پربار برای "وبملت" است .
بانکداری ایرانی - بانک ملت در فروردین ماه سال جاری تراز مثبت ۹۴۳ میلیارد تومان  را ثبت کرد که نسبت به میانگین تراز 12 ماهه سال گذشته بیش ۱۴ درصد رشد داشت که نوید سالی پربار برای "وبملت" است .
 
به گزرش بانکداری ایرانی ،بانک ملت اولین ماه سال جاری دو هزار ۱۵۰ میلیارد تومان در آمد از محل تسهیلات اعطایی کسب کرد و همچنین یک هزار ۲۰۷ میلیارد تومان سود به سپرده های سرمایه گذاری شده در این بانک پرداخت کرد و تراز مثبت ۹۴۳ میلیارد تومانی را ثبت کرد.
 
 
 
این بانک بزرگ بورسی در ۱۲ ماه سال ۹۸ تراز مثبت ۹ هزار ۸۹۹ میلیارد تومانی را ثبت کرد که نسبت به مدت مشابه سال قبل رشد نزدیک ۶۸ درصد نشان می دهد که نشان از عملکرد مطلوب این شرکت دارد و گزارش فروردین ماه سال ۹۹ حاکی از ادامه این روند صعودی است .
 
 
عملکرد بانک ملت در بازار اول بورس نشان می دهد سهام این شرکت یکی از پر بیننده ترین هاست در سه ماه گذشته وبملت رتبه یک ارزش معاملات ، رتبه دوم روزهای با معامله ، رتبه هشتم حجم معاملات ، رتبه یک روزهای باز ، رتبه ۲۰ حجم خرید حقیقی و رتبه ۱۷ روزهای مثبت را در  بازار سرمایه دارد .
 
 آخرین شفاف سازی این بانک نشان می دهد، "وبملت" در ۹ ماه نخست سال گذشته توانسته دو هزارو ۸۲ میلیارد تومان سود خالص شناسایی کرد که در مقایسه با مدت مشابه سال ۹۷  رشد ۳۱۶ درصدی را نشان می دهد.
 
بر همین اساس بانک ملت در انتهای پاییز سال ۹۸ بیش از ۱۵ هزارو ۵۰۴ میلیارد تومان در آمدهای مشاع داشته است و در همین مدت نزدیک هفت هزار و ۳۹۳ میلیارد تومان در آمدهای غیر مشاع ثبت کرد .
 
بررسی صورت های مالی میان دوره ای "وبملت " در سال گذشته که تا پایان فصل سوم سال منتشر شده نوید دهند این است که گزارش پایانی سال ۹۸ بانک ملت سال پر باری برای سهامداران این بانک  رقم خواهد زد .
 
لیلا فریادرس
نظر شما
نام:
ایمیل:
* نظر: