کد خبر: ۱۷۴۶۱۴
تاریخ انتشار: ۲۰:۰۵ - ۰۳ فروردين ۱۳۹۹ - 22 March 2020
سخنگوی صنعت برق گفت: اصلی‌ترین سهم صنعت برق برای پیشگیری از گسترش بیماری کرونا، پایداری شبکه و ارایه خدمات غیرحضوری به مشترکان است.
 سخنگوی صنعت برق گفت: اصلی‌ترین سهم صنعت برق برای پیشگیری از گسترش بیماری کرونا، پایداری شبکه و ارایه خدمات غیرحضوری به مشترکان است.

«مصطفی رجبی مشهدی» در گفت و گو با  ایرنا، افزود: تلاش صنعت برق بر این است که در طول دورانی که کشور درگیر بیماری کرونا است مشکلی در شبکه برق ایجاد نشده و شبکه همواره پایدار بماند.

وی ادامه داد: بر این اساس آموزش‌های بهداشتی لازم به پرسنل داده شده و نیز تجهیزات بهداشتی مورد نیاز آنان تامین شده است تا ضمن حفظ سلامت خود، تامین برق بدون وقفه تداوم داشته باشد.

معاون برنامه ریزی و امور اقتصادی شرکت توانیر ادامه داد: حضور ۲۴ ساعته همکاران در نیروگاه‌ها، پست‌ها و خطوط انتقال با رعایت مسایل بهداشتی برنامه‌ریزی شده تا لحظه ای برق قطع نشود و مشکلی در مراکز حساس خدمت‌رسان ایجاد نشود.

رجبی مشهدی گفت: اکنون فصل تعمیرات نیروگاه‌های برق است بنابراین لوازم بهداشتی مورد نیاز تامین شده تا کار تعمیرات با خلل مواجه نشده و نیروگاه‌ها برای پیک تابستان آماده باشند.

وی ارائه خدمات به صورت غیرحضوری را از راهکارهای صنعت برق برای جلوگیری از گسترش کرونا دانست و ادامه داد: ۳۰ خدمت که پیش از این حضوری انجام می شد با تلاش های صورت گرفته به صورت غیرحضوری به مشترکان ارائه می شود.

سخنگوی صنعت برق افزود: اکنون بیش از ۳۶ میلیون و 500 هزار مشترک برق هستند که خدمات مختلفی نیاز دارند؛ بر این اساس خدمات مورد نیاز غیر حضوری شده تا مردم نیازی به حضور نداشته باشند.

رجبی مشهدی گفت: اقساطی شدن خرید انشعاب برق و غیر حضوری شدن ارایه درخواست نیز از دیگر تلاش های صنعت برق برای پیشگیری از گسترش بیماری کرونا است. 
برچسب ها: صنعت برق ، کرونا
نظر شما
نام:
ایمیل:
* نظر: