کد خبر: ۱۷۴۰۴۲
تاریخ انتشار: ۱۰:۳۲ - ۲۶ اسفند ۱۳۹۸ - 16 March 2020
بانکداری ایرانی - تازه ترین گزارش فعالیت ماهیانه بانک پارسیان نشان دهنده تراز عملیاتی منفی سه هزار ۳۸۱ میلیارد تومانی این بانک در ۱۱ ماه سپری شده از سال جاری است .
بانکداری ایرانی تازه ترین گزارش فعالیت ماهیانه بانک پارسیان نشان دهنده  تراز عملیاتی منفی سه هزار ۳۸۱ میلیارد تومانی این بانک در ۱۱ ماه سپری شده از سال جاری است .
 
به گزارش بانکداری ایرانی، این بانک خصوصی در بهمن ماه سال جاری از محل تسهیلات اعطایی ۹۵۳ میلیارد تومان درآمد کسب کرد و در مقابل به سپرده گذاران یک هزار ۲۳۸ میلیارد تومان سود پرداخت کرد و نتیجه تراز عملیاتی منفی ۲۷۶ میلیارد تومان را ثبت کرد.
 
بررسی گزارش های ماهیانه این بانک در نیمه دوم سال جاری بانک پارسیان نشان می دهد این بانک در ۵ ماه گذشته نشان دهنده تراز منفی در این دوره ۵ ماهه است و در نتیجه این بانک نتوانسته از مهمترین فعالیت بانکداری سود کسب کند .
 
 
 
 
 
 آخرین اطلاعات صورت های مالی میان دوره ای منتهی به پایان پائیز سال جاری (حسابرسی نشده) نشان می دهد "و پارس" دو هزار ۱۰۷ میلیارد تومان زیان خالص دارد و به هر سهم ۸۸۷ ریال زیان تعلق می گیرد. 
 
بر اساس این گزارش بانک پارسیان در سه فصل نخست سال جاری نشان می دهد  در سرفصل در آمدهای  مشاع این بانک ۲۵ درصد نسبت به مدت مشابه سال گذشته افزایش در آمد داشته است و به رقم شش هزار ۵۸۱ میلیارد تومان رساند .
 
و همچنین در آمدهای غیر مشاع "وپارس " در ۹ ماه نخست سال جاری نسبت به مدت مشابه سال گذشته ۴۴ درصد کاهش داشته است و رقم دو هزار ۹۷۰ میلیارد تومان را نشان می دهد.
 
این بانک بورسی پنج هزار ۸۸۷ میلیارد تومان تومان در پایان آذر ماه سال جاری زیان انباشته ثبت کرد که نسبت به مدت مشابه سال گذشته ۶۸ افزایش داشته است.
علی سوری
نظر شما
نام:
ایمیل:
* نظر: