کد خبر: ۱۷۰۳۴۲
تاریخ انتشار: ۱۲:۰۷ - ۱۶ دی ۱۳۹۸ - 06 January 2020
طی آیینی با حضور دکتر مرتضي اکبري مدير عامل بانک قرض الحسنه مهر ايران ۳ شعبه هشتگرد، مهر شهر و گلشهر در استان البرز افتتاح شد.
طی آیینی با حضور دکتر مرتضي اکبري مدير عامل بانک قرض الحسنه مهر ايران ۳ شعبه هشتگرد، مهر شهر و گلشهر در استان البرز افتتاح شد.

به گزارش روابط عمومی بانک قرض الحسنه مهر ایران، صبح امروز با حضور دکتر مرتضی اکبری ۳ شعبه اين بانک در شهرهاي هشتگرد، مهر شهر و گلشهر استان البرز افتتاح شد.
در این مراسم، شعبه مهر شهر به منظور گرامیداشت یاد و خاطره سردار پر افتخار اسلام سپهبد شهید حاج قاسم سليماني به نام وي نامگذاري شد.

دکتر مرتضی اکبری مدیرعامل بانک قرض الحسنه مهر ایران در پاسخ به سوال خبرنگاران بيان داشت : اين بانک گامهاي شايسته اي در حوزه بانكداري ديجيتال و تحقق بانكداري سبز داشته است و در اين عرصه يك بانك پيشرو محسوب مي شود وي درباره اقدامات بانك مهر ايران در زمينه تحقق شعار سال اظهار داشت: رويكرد خدمات و طرح هاي تسهيلاتي بانك از سه سال گذشته از حوزه معيشت به محورهاي حمايت از اشتغالزايي وكارآفريني به ويژه در زمينه اشتغال هاي خرد تغيير كرده است.

مدیر عامل بانک قرض الحسنه مهر ایران ادامه داد: این بانک در سال گذشته بالغ بر یک ميليون و ۲۳۰ هزار فقره تسهيلات قرض الحسنه پرداخت کرد. در سال جاري بالغ بر يك ميليون و ۶۰۰ هزار فقره وام به نيازمندان جامعه پرداخت شده است كه ۵۰ درصد آن در حوزه اشتغال زايي به ويژه در مناطق محروم و كمتر برخوردار كشور است.

دکتر اکبری تصریح کرد با توجه به هزینه های مربوط به راه اندازي کسب و كارهاي خرد، نيازمندان و متقاضيان اين حوزه از عهده پرداخت سودهاي بانكي بالا بر نيامده و به همين منظور بانك مهر ايران براي ياري رساندن به اين اقشار به آنان تسهيلات قرض الحسنه اعطا مي كند.

وی افزود: اجرای طرح حمایت از کالا و خدمات ایراني يکي ديگر از طرح هاي مهم بانک مهر ايران است که با توجه به ضرورت حمايت از توليد داخلي و نقش بسزاي آن در اشتغالزايي و همچنين افزايش رفاه و معيشت خانواده هاي ايراني اجرايي شده است.

شایان ذکر است در این مراسم، نجدی مدیر امور استان ها، طبلشي رئيس اداره کل پشتيباني، محمدي رئيس اداره کل حقوقي و پيگيري وصول مطالبات و دهقان نيري مدير شعب استان البرز نيز حضور داشتند.

نظر شما
نام:
ایمیل:
* نظر: