کد خبر: ۱۸۳۳۶۹
تاریخ انتشار: ۱۶:۴۲ - ۰۱ شهريور ۱۳۹۹ - 22 August 2020
پزشکان ایرانی همواره در هنگامه سختی و دشواری، با جان‌فشاني و فداکاري، تصاويري در ذهن ملت ايران خلق کرده‌اند که هرگز نمي‌توان آن‌ها را از خاطر برد.

 پزشکان ایرانی همواره در هنگامه سختی و دشواری، با جان‌فشاني و فداکاري، تصاويري در ذهن ملت ايران خلق کرده‌اند که هرگز نمي‌توان آن‌ها را از خاطر برد.
 
به گزارش روابط عمومی بانک مهر ایران، دکتر مرتضی اکبری، مديرعامل اين بانک به مناسبت روز پزشك در پيامي خطاب به پزشكان كشور نوشت:


«یکم شهریور ماه روز بزرگداشت شیخ‌الرئیس ابوعلي سينا نام‌گذاري شده و اين تنها بهانه‌اي است براي تقدير از قشر پزشک که زحماتشان با هيچ حرفه ديگري قابل مقايسه نيست. جز پزشک كدام صاحب حرفه است كه آدمي جان عزيز خود را بي چون و چرا در اختيارش قرار دهد و با اعتماد به دانش و تجربه‌اش اميد به بازيابي سلامت را به‌پشتوانه لطف خدا و دستان طبيب در دل خويش زنده دارد؟


پزشکان ایرانی همواره در هنگامه سختی و دشواری، با جان‌فشاني و فداکاري، تصاويري در ذهن ملت ايران خلق کرده‌اند که هرگز نمي‌توان آن‌ها را از خاطر برد. ما هنوز خدمات بي‌شائبه پزشكان را در هشت سال دفاع مقدس از ياد نبرديم. حتي نسل جديد نيز كه آن روزها را نديده‌اند، در اين روزگار كه همه‌گيري كرونا گريبان جامعه را گرفته، شاهد تلاش‌هاي صادقانه پزشكان بوده‌اند.


بانک قرض الحسنه مهر ایران در راستای حمایت از حوزه بهداشت، سلامت و درمان به‌نوبه خود سعی کرده تسهيلاتي را به بخش سلامت جامعه پرداخت کند.


انعقاد تفاهم‌نامه با مراکز پزشکی و دندانپزشکی و ارائه کالاكارت به بیماران برای پوشش بخشي از هزينههاي درماني، همكاري با جامعه خيرين سلامت با هدف تقويت بخشهاي مددكاري بيمارستانها، انعقاد تفاهم‌نامه با صندوق رفاه دانشجويي وزارت بهداشت، درمان و آموزش پزشكي براي اعطاي تسهيلات قرض‌الحسنه بهدانشجويان دوره‌هاي دستياري پزشكي و Phd تنها بخشي از اقدامات بانك مهر ايران در راستاي توجه به حوزه سلامت جامعه به شمار ميآيد.


همچنین این بانک در راستای مسئولیت‌هاي اجتماعي خود همواره به تقويت زيرساخت‌هاي بهداشت و درمان جامعه تلاش کرده و به همين منظور تأمين هزينه مالي ساخت ۳ خانه بهداشت روستايي براي زلزله‌زدگان استان کرمانشاه و مشارکت در ساخت بيمارستان ۳۰۰ تخت خوابه روانپزشكي ايران را تقبل نموده است.
بار دیگر این روز را به همه پزشکان سرزمینمان تبریک گفته و از خداوند منان براي ايشان طلب سلامتي و توفيق براي خدمت به سلامتي جامعه دارم.»

نگار کریمی
خبرهای مرتبط
نظر شما
نام:
ایمیل:
* نظر: