کد خبر: ۱۶۸۷۲۰
تاریخ انتشار: ۰۸:۱۶ - ۲۳ آذر ۱۳۹۸ - 14 December 2019
بهبود شرایط بیمه آرمان در شش ماه نخست 98 با 4 گام
بانکداری ایرانی - بیمه آرمان در یکی دو سال گذشته با شرایطی که بوجود آمده بود سعی داشته تا شرایط خود را بهبود ببخشد بر همین اساس چهار اقدام مهم را انجام داد تا بتواند از شرایط سخت عبور کند.

بانکداری ایرانی -  علی سوری، بیمه آرمان در یکی دو سال گذشته با  شرایطی که بوجود آمده بود سعی داشته تا شرایط خود را بهبود ببخشد بر همین اساس چهار  اقدام مهم را انجام داد تا بتواند از شرایط سخت عبور کند.
 
به گزارشبانکداری ایرانی ، بیمه آرمان با سرمایه‌گذاری بهینه با وجود برخی از انتقادات توانست وضعیت شرکت را از زیان خالص به سود خالص با رشد 156 درصدی برساند. همچنین با افزایش سرمایه خود بخشی از نگرانی بابت ماده 141 را حل کند. 
 
علاوه بر این روی کنترل ضریب خسارت متمرکز شده و توانسته آن را تا 16 درصد طی شش ماه بهبود ببخشد و در نهایت توانست نیروی  خبره و کارکشته استخدام کند.
 
رشد 156 درصدی سود خالص
 
بیمه ارمان که در سال 97 با زیان خالص 601 میلیارد ریالی مواجه بود در سال 98 نه تنها از این زیان خارج شد بلکه با رشدی 156 درصدی مواجه شده و به سود 54 میلیارد ریالی در پایان شش ماهه منتهی به 31 شهریور 98 دست یافت. 
 
از دلایل اصلی این افزایش سوداوری به سرمایه‌گذاری درست و مناسب اسن شرکت بیمه‌گری مرتبط است.
 
 شرکت بیمه آرمان از محل فعالیت‌های بیمه‌گری در پایان شش ماهه نخست امسال بالغ بر 185 میلیارد ریال سود کسب کرد. علاوه بر این از محل سرمایه گذاری بابت ذخایر فنی نیز 15 میلیارد ریال درآمد کسب کرد. 
 
 از سایر سرمایه گذاری‌ها نیز این شرکت 81 میلیارد ریال درآمد  شناسایی کرد. که در مجموع و با توجه به کاهش هزینه های قانونی  سود خالص شرکت به 54 میلیارد ریال رسید این درحالی است بیمه آرمان ، سال گذشته از محل موارد ذکر شده نه تنها درآمدی نداشت بلکه با زیان شدیدی سال97 را  از همین محل به پایان رسانده بود.
علی سوری
نظر شما
نام:
ایمیل:
* نظر: