کد خبر: ۱۶۷۰۳۰
تاریخ انتشار: ۱۳:۳۱ - ۳۰ مهر ۱۳۹۸ - 22 October 2019
بانکداری ایرانی ـ  مدیرعامل بیمه تعاون در نشستی تغییرات به وجود آمده در سندیکای بیمه‌گران و دبیرکلی سیدمحمد کریمی و انتخاب اعضای جدید هیات رئیسه این نهاد گفت: ۱۰ سال است که عضو شورای عمومی سندیکای بیمه‌گران هستم ولی به جز چند مورد در زمان دبیرکلی غلامرضا تاجگردون، اتفاق خاصی در صنعت بیمه رخ نداده بود. با تعدادی از مدیران عامل بر روی نامزدی سیدمحمد کریمی که سابقه ریاست کلی بیمه مرکزی را داشت، به اجماع رسیدیم و خوشبختانه ایشان به عنوان دبیرکل انتخاب شد.

یونس مظلومی ادامه داد: ترکیب هیات رئیسه سندیکای بیمه‌گران خوب است. حضور صندوق تامین خسارت‌های بدنی در سندیکا و انتخاب علی جباری به عنوان عضو هیات رئیسه خوب است. حجت بهاری‌فر مدیرعامل بیمه «ما» به عنوان نماینده از شرکت‌های کوچکتر و «مسعود بادین» مدیرعامل بیمه آسیا و «ابراهیم کاردگر» مدیرعامل بیمه دانا هم به عنوان نمایندگان شرکت‌های بزرگتر در هیات رئیسه حضور دارند.

پیشنهاد حذف تبصره ۳ ماده ۸ قانون ثالث

قرار است از سوی کمیسیون‌های تخصصی شورای عالی بیمه، پیشنهاد حذف تبصره ۳ ماده ۸ قانون ثالث (خودروی متعارف) به رئیس کل بیمه مرکزی ارایه تا که بر اساس تدوین لایحه ای پیشنهاد حذف این تبصره به مجلس و سایر دستگاههای ذیربط ارایه شود.

مدیر عامل بیمه تعاون اعلام کرد در جلسه ای که امروز در کمیسیون‌های تخصصی شوای عالی بیمه برگزار می شود تبصره ۳ ماده ۸ قانون بیمه شخص ثالث مورد بررسی قرار می‌گیرد و قرار است لایحه‌ای تدوین و به رئیس کل بیمه مرکزی پیشنهاد شود که طبق این لایحه پیشنهاد حذف این تبصره به مجلس و سایر دستگاههای ذیربط ارایه شود.

وی اظهار داشت: بنابر اعتقاد بسیاری از کارشناسان این تبصره با قوانین مسئولیت مدنی و قوانین فقهی مغایرت دارد.
نظر شما
نام:
ایمیل:
* نظر: