کد خبر: ۱۶۶۸۵۵
تاریخ انتشار: ۰۹:۲۱ - ۲۵ مهر ۱۳۹۸ - 17 October 2019
بانکداری ایرانی بانک سامان صورت های مالی میان دوره ای ۳ماهه و اظهارنظر حسابرس و بازرس قانونی نسبت به گزارش توجیهی هیات مدیره در خصوص افزایش سرمایه خود را منتشر کرد.

بانکداری ایرانی ـ   افزایش سرمایه و صورت های مالی ۳ماهه «سامان» منتشر شد
 
بانک سامان صورت های مالی میان دوره ای ۳ماهه و اظهارنظر حسابرس و بازرس قانونی نسبت به گزارش توجیهی هیات مدیره در خصوص افزایش سرمایه خود را منتشر کرد.
 
به گزارش بانکداری ایرانی  ، بانک سامان در اطلاعیه ای اظهارنظر حسابرس و بازرس قانونی نسبت به گزارش توجیهی هیات مدیره در خصوص افزایش سرمایه ۱۰۰درصدی را منتشر کرد.
 
«سامان» در این گزارش اعلام کرد که هیات مدیره بانک قصد دارد سرمایه خود را از مبلغ ۸هزار میلیارد ریال به مبلغ ۱۶هزار میلیارد ریال و معادل ۱۰۰درصد افزایش دهد. این اقدام قرار است از محل مطالبات حال شده سهامداران و آورده نقدی، سود انباشته و سایر اندوخته ها تامین شده و به منظور الزام بانک مرکزی مبنی بر افزایش سرمایه از محل سود ناشی از افزایش نرخ ارز و ایجاد زیرساخت رشد پایدار و همچنین اصلاح ساختار مالی ارایه می شود.
 
از سوی دیگر در صورت های مالی میان دوره ای ۳ماهه منتهی به ۳۱خرداد۱۳۹۸ این بانک، سود هرسهم را ۲۹ریال اعلام شده است. در این گزارش درآمدهای بانک ۳هزار و ۲۱۱میلیارد ریال، سود خالص ۳۱۲میلیارد ریال و سود انباشته پایان دوره ۴۴۹میلیارد ریال منتشر شده است.
معصومه فریادرس
نظر شما
نام:
ایمیل:
* نظر: