کد خبر: ۱۶۵۶۸۰
تاریخ انتشار: ۱۲:۵۹ - ۳۱ شهريور ۱۳۹۸ - 22 September 2019
بانکداری ایرانی ـبانک ایران ‌زمین خدمت جالب و جدیدی را ارئه کرده است که در هر زمان و مکانی امکان دسترسی به کارت هدیه وجود داشته باشد.

بانکداری ایرانی  ـ «کارت هدیه ایران ‌زمین را هر زمان که خواستید شارژ کنید و هدیه بدهید». اولین واکنش به این خبر چه می تواند باشد؟ اینکه تاکنون کارتهای هدیه با رقم خاصی از سوی شعبه شارژ می شدند ولی امروز کارتهای هدیه بانک ایران زمین می توانند توسط مشتریان و خریداران شارژ شوند.
 
به گزارشبانکداری ایرانی  ؛ بانک ایران زمین خدمت جدیدی طبق روال چند وقت اخیر خود ارائه کرده است. شاید پیش‌ آمده باشد که در روز تعطیل یا خارج از ساعت کاری بانک‌ها، به خرید کارت هدیه بانکی نیاز پیدا شود. اما عملاً دسترسی به آن مقدور نباشد. اینجاست که بانک ایران ‌زمین خدمت جالب و جدیدی را ارئه کرده است که در هر زمان و مکانی امکان دسترسی به کارت هدیه وجود داشته باشد.
 
این خدمت شامل ارائه کارت هدیه خام (بدون شارژ) است که در ایام خارج از ساعت کار اداری بانک ‌ها و در روزهای تعطیل، کارت هدیه خام خریداری‌شده به مبلغ دلخواه شارژ شده و امکان اهدای آن فراهم باشد. این کارت ها که با طرح های دلخواه و مطابق با سلیقه مشتری تهیه شده است در شعب بانک قابل خریداری است. هزینه خرید این کارت 4500 تومان است و نیازی به شارژ کردن کارت تا زمان اهدای آن وجود ندارد.
 
نحوه شارژ کردن کارت هدیه بانک ایران ‌زمین هم به این صورت است که بعد از خریداری کارت تا سقف 500 هزار تومان از طریق کارت های بانکی عضو شتاب، امکان شارژ آن وجود دارد.
 
گزینه‌های مختلفی هم پیش روی خریداران این کارتها قرار دارد. مراجعه به شعب بانک ایران‌ زمین و خرید کارت با طرح موردنظر و نیز ثبت سفارش در پورتال بانک ایران‌ زمین در صورت چاپ طرح های ویژه روی کارت و نیز مراکز فروش مربوط به هدیه کارت ایران ‌زمین از جمله گزینه هایی است که می توان این کارتها را خریداری کرد. باید تاکید کرد که هر کارت هدیه فقط یک‌ بار و تا سقف 500 هزار تومان قابلیت 
لیلا فریادرس
نظر شما
نام:
ایمیل:
* نظر: