کد خبر: ۱۵۵۵۴۸
تاریخ انتشار: ۰۸:۴۰ - ۲۶ اسفند ۱۳۹۷ - 17 March 2019
بانکداری ایرانی  ـ قرار است طی مراسمی با حضور وزیر راه و شهرسازی، رئیس جمهوری از طریق ویدئو کنفرانس چند طرح توسعه ای بندر بوشهر از جمله اسکله ۵۰ هزار تنی بندر نگین را افتتاح کند. حجم سرمایه گذاری های صورت گرفته برای این طرح ها حدود ۴۰۰ میلیارد تومان بوده است.

به گزارش  تسنیم، یکی از طرح هایی که قرار است امروز افتتاح شود اسکله 50 هزار تنی کانتینری مجتمع بندری نگین  با اعتبار  90 میلیارد تومان توسط بخش خصوصی است .

 لایروبی پای اسکله مجتمع بندری نگین به حجم یک میلیون متر مکعب و با عمق 12.5 متر با هزینه 30 میلیارد تومانی سازمان بنادر و دریانوردی یکی دیگر از پروژه های بندری است که امروز به بهره برداری می رسد. همچنین همزمان با سفر رئیس جمهوری به استان بوشهر ساخت جاده دسترسی جزیره نگین به طول 9.5 کیلومتر و پل 176 متری است که با هزینه  63 میلیارد تومان توسط سازمان بنادر و دریانوردی اجرا می شود.

 لایروبی کانال داخلی و خارجی به طول 174 کیلومتر به عمق 10.8 و 10.3متر بندر بوشهر با حجم 5 میلیون و 750 هزار مترمرکعب و با هزینه 190 ملیلیارد تومانی سازمان بنادر یکی دیگر از طرح هایی است که قرار است امروز آغاز شود.
برچسب ها: وزیر راه ، بندر بوشهر
نظر شما
نام:
ایمیل:
* نظر: