کد خبر: ۱۵۴۱۹۸
تاریخ انتشار: ۱۶:۱۲ - ۰۸ اسفند ۱۳۹۷ - 27 February 2019
در آخرین جلسه تمرینی بارسلونا پیش از ال‌کلاسیکوی امروز، لبخندهای لیونل مسی مهم‌ترین سوژه‌ای بود که توجه خبرنگاران را به خود جلب کرد چرا که مسی آماده به معنای ال‌کلاسیکویی زیباتر خواهد بود.
به گزارش "ورزش سه"، بارسلونا که امروز چهارشنبه در برنابئو به مصاف رئال مادرید می‌رود تا در بازی برگشت دو تیم در کوپا دل‌ری با مادریدی‌ها جدال کند، در آخرین جلسه تمرینی‌اش، فضایی شاد را به تصویر گذاشت تا به هواداران این پیام را مخابره کند که کاتالان‌ها از هر لحاظ برای ال‌کلاسیکو آماده هستند.

لیونل مسی برای انتقال این پیام مهمترین ابزار بارسلونا بود. ژست‌ها و لبخند خاص لیونل مسی در این تمرین حاکی از این بود که او و تیمش بارها در شرایط مشابه در خانه مادرید پیروز شده‌اند و این بار هم از موفقیت خود مطمئن هستند.

بازی رفت دو تیم در جام حذفی با نتیجه 1-1 به پایان رسیده و در نتیجه رئال به دلیل زدن گل در خانه حریف نسبت به بارسا شرایط بهتری دارد. اگر رئال بتواند در خانه‌اش یک تساوی بدون گل بدست بیاورد به مرحله بعدی کوپا دل ری صعود خواهد کرد.

لیونل مسی که سه‌شنبه بعد از ظهر، پیش از پرواز بارسلونا به مادرید، در آخرین تمرین تیمش حضور یافته بود با آرامشی خاص و با لبخندی که در بخش عمده تمرین به لب داشت، تمام تلاش خود را کرد تا مایه دلگرمی هواداران بارسا شود. مسی حرکات کششی را در کنار لوئیس سوارز انجام داد و سپس در بخش اصلی تمرین به شوخی با دیگر هم‌تیمی‌هایش پرداخت.
نظر شما
نام:
ایمیل:
* نظر: