کد خبر: ۱۵۰۳۳۷
تاریخ انتشار: ۱۵:۲۱ - ۱۴ دی ۱۳۹۷ - 04 January 2019
یک مقام آگاه در سازمان خصوصی‌سازی با طرح این ادعا که هیچ وزیری با استعفای پوری حسینی موافقت نمی‌کند تاکید کرد: پوری حسینی در سر کار خود حاضر است و موضوع استعفای وی مربوط به دو ماه و نیم قبل است.
بانکداری ایرانی - یک مقام آگاه در سازمان خصوصی‌سازی با طرح این ادعا که هیچ وزیری با استعفای پوری حسینی موافقت نمی‌کند تاکید کرد: پوری حسینی در سر کار خود حاضر است و موضوع استعفای وی مربوط به دو ماه و نیم قبل است.

به گزارش تسنیم،"در اطلاع‌رسانی ضعیف هستیم"؛ این جمله‌ای است که پوری حسینی، رئیس پرحاشیه سازمان خصوصی‌سازی به تازگی در یک برنامه تلویزیونی گفته است. به عقیده وی این که گفته می‌شود اطلاع‌رسانی از فرایند اصل 44 ضعیف است، کاملا درست است و این یک آسیب است؛ ضمن این که برای اقدامات خوبی که انجام شده و آثار خوبی که خصوصی‌سازی داشته است، نتوانیم اینها را بیان کنیم.

رئیس سازمان خصوصی‌سازی که این روزها با انتقادات فراوانی به واسطه کارنامه پرحاشیه‌اش مواجه است و رسانه‌ها نیز لقب "آقای حاشیه" را به وی داده‌اند گفته، ما در سازمان خصوصی‌سازی سخنگو داشتیم که "آقای سید جعفر سبحانی" بود و اخیر با قانون منع بکارگیری بازنشستگان بازنشسته شده است. ضمن این که بر این اساس قوانین شورای اصل 44، وزیر اقتصاد باید این کار را یعنی سخنگویی را به ما تفویض کند و یا این که خودشان این کار را انجام دهد و سخنگو باشد.

بر این اساس باید گفت روابط عمومی سازمان خصوصی‌سازی که به گفته پوری حسینی دیگر سخنگوی خود "سید جعفر سبحانی" را به دلیل بازنشستگی دوباره مطابق قانون بازنشستگی بازنشستگان ندارد، این روزها یک مقام آگاه در گفتگو با رسانه‌ها جور آن را می‌کشد.

در این زمینه با توجه به انتشار موضوعاتی همچون استعفای پوری حسینی از ریاسـت سازمان خصوصی‌سازی، این مقام آگاه با بیان اینکه هر وزیری که سرکار می‌آید، آقای پوری حسینی استعفای خود را تقدیم می‌کند گفته، اما وزرا با استعفای او موافقت نمی‌کنند، و پوری حسینی در سر کار خود حاضر شده است.

"این مقام آگاه در سازمان خصوصی‌سازی" اظهار داشت: روز چهارشنبه حدود 30 نفر با هدایت یکی از نمایندگان فعلی و یکی از نمایندگان سابق مجلس جلوی درب سازمان خصوصی سازی تجمع کردند.

وی افزود: این افراد شعار «استعفا استعفا» سر می‌دادند که آقای پوری حسینی اعلام کرد من دو ماه و نیم پیش استعفا داده بودم، اما وزیر اقتصاد با این استعفا موافقت نکردند.

به گفته این مقام آگاه، پوری حسینی در سر کار خود حاضر است و موضوع استعفای وی مربوط به دو ماه و نیم قبل است.

گفتنی است روز چهارشنبه گذشته خبری به نقل از روابط عمومی سازمان خصوصی‌سازی روی سایت این سازمان رفت که به صراحت به نقل از پوری حسینی گفته شده بود: "در تجمعاتی که انجام می شود، می‌گویند که بنده از سازمان خصوصی‌سازی استعفا بدهم. والله بنده استعفا داده‌ام، به‌صورت کتبی هم این کار را کرده‌ام."

با وجود این روابط عمومی سازمان خصوصی‌سازی بلافاصله در روز 5 شنبه با انتشار اطلاعیه‌ای بر روی سایت این سازمان به نقل از پوری حسینی نوشت: با روی کار آمدن وزیر جدید اقتصاد اینجانب(پوری حسینی) از روی ادب و احترام درخواست جایگزین برای سمت ریاست سازمان نموده‌‌ام؛ بر این اساس اینجانب نه تنها هیچ‌گونه استعفای جدیدی را ننوشته‌ام، بلکه با اقتدار به کار خود ادامه می‌دهم.

بر این اساس به پوری حسینی پیشنهاد می‌شود با توجه به این که خیال رفتن از سازمان خصوصی‌سازی را ندارد، در راستای اطلاع‌رسانی بهتر و از میان رفته حواشی، در اسرع وقت اقدام به معرفی شخصی جایگزین سید جعفر سبحانی در روابط عمومی این سازمان کند تا از این پس شاهد انتشار اظهار نظر در خصوص مسایل این سازمان به نقل از "یک مقام آگاه در سازمان خصوصی‌سازی" نباشیم!
نظر شما
نام:
ایمیل:
* نظر: