کد خبر: ۱۴۹۸۵۷
تاریخ انتشار: ۱۸:۰۹ - ۰۷ دی ۱۳۹۷ - 28 December 2018
یسازمان هواشناسی از ورود سامانه بارشی از غرب کشور خبر داد و اعلام کرد: بارش ها نیمه و دامنه های جنوبی البرز را نیز در برمی گیرد.
بانکداری ایرانی - سازمان هواشناسی از ورود سامانه بارشی از غرب کشور خبر داد و اعلام کرد: بارش ها نیمه و دامنه های جنوبی البرز را نیز در برمی گیرد.

به گزارش روز جمعه سازمان هواشناسی، استان های نیمه غربی دیروز (پنجشبه)، از این فعالیت بارشی بهره مند شدند و امروز نیز این سامانه در نیمه غربی تقویت خواهد شد.

هواشناسی، از احتمال سیلاب و آبگرفتکی در استان های کردستان، کرمانشاه، ایلام، چهار محال و بختیاری، کهگیلویه و بویراحمد و لرستان براثر تشدید بارش ها خبر داد.
براساس این گزارش، از عصر امروز در استان های ساحلی خزر شاهد تشدید بارندگی خواهیم بود و در برخی شهرهای این منطقه بارندگی آغاز می شود.
این سازمان پیش بینی کرد که شدت بارش ها در بعدازظهر و شب در استان های گیلان، غرب مازندران و خراسان شمالی بیشتر باشد.

این سازمان، بارش ها در مناطق کوهستانی و سردسیر را به صورت برف پیش بینی و به رانندگان توصیه کرد در عبور از گردنه های کوهستانی­ و سردسیر تجهیزات لازم را به همراه داشته باشند­.
سازمان هواشناسی پیش بینی کرد که هوای استان های نیمه غربی فردا (شنبه) سرد می شود ­و نوار نیمه شمالی نیز بارانی خواهد بود اما روز یکشنبه، شاهد جوی پایدار در نقاط مختلف کشور خواهیم بود.

این سازمان همچنین از ماندگاری هوای سرد نیمه شمالی خبر داد و اعلام کرد که از بعد ازظهر یکشنبه سامانه ای از غرب و جنوب وارد کشور می شود.
بر اساس این گزارش، آب های دریای خزر نیز مواج و متراکم است و در استان های ساحلی دریای خزر کاهش محسوس دما رخ خواهد داد. 
نظر شما
نام:
ایمیل:
* نظر: