کد خبر: ۱۴۹۲۱۴
تاریخ انتشار: ۱۴:۳۹ - ۲۸ آذر ۱۳۹۷ - 19 December 2018
دوازدهمین جشنواره ملی موسیقی نواحی ایران باز هم برگزار در کرمان می‌شود.
به گزارش ایسنا به نقل از روابط عمومی معاونت امور هنری وزارت فرهنگ و ارشاد اسلامی، در جلسه معاونت امور هنری با استاندار کرمان، مقرر شد جشنواره موسیقی نواحی با مشارکت و همکاری نهادهای استان کرمان، دوازدهمین دوره این جشنواره نیز در کرمان برگزار شود.

در این جلسه، پس از بحث و گفت‌وگو درباره جشنواره موسیقی نواحی و ضرورت برگزاری باکیفیت جشنواره در سطح ملی با مشارکت نهادهای مختلف استان مقرر شد دوازدهمین دوره جشنواره در کرمان برگزار شود.

سیدمجتبی حسینی ـ معاون امور هنری ـ در این جلسه گفت: برای برگزاری جشنواره موسیقی نواحی به عنوان رویداد ملی نیاز است که نهادها و ارگان‌های استان مشارکت فعال داشته باشند و پژواک ملی از این جشنواره از استان کرمان به گوش برسد.

محمدجواد فدایی ـ استاندار کرمان ـ نیز در این جلسه گفت: همکاری و مشارکت همه نهادها و دستگاه‌های استان کرمان برای برگزاری دوازدهمین جشنواره موسیقی نواحی باکیفیت و با توجه به منافع ملی جلب می شود.

محمدرضا درویشی ـ پژوهشگر موسیقی نواحی ـ نیز در این جلسه گفت: جشنواره موسیقی نواحی در کرمان عادی شده است.

احمد صدری ـ دبیر دهمین و یازدهمین جشنواره موسیقی نواحی ـ نیز گفت: همکاران اداره کل فرهنگ و ارشاد اسلامی استان کرمان و هنرمندان استان برای برگزاری مناسب جشنواره تلاش کردند.
نظر شما
نام:
ایمیل:
* نظر: