کد خبر: ۱۴۹۱۹۳
تاریخ انتشار: ۱۶:۵۵ - ۲۷ آذر ۱۳۹۷ - 18 December 2018
وزیر راه و شهرسازی گفت: تغییر قیمت بلیت قطارهای مسافری هم اکنون در کارگروه هایی تخصصی در حال بررسی است و و پس از بررسی های لازم در هیات دولت و بودجه سال آینده، پیش بینی می شود.
 بانکداری ایرانی -  وزیر راه و شهرسازی گفت: تغییر قیمت بلیت قطارهای مسافری هم اکنون در کارگروه هایی تخصصی در حال بررسی است و و پس از بررسی های لازم در هیات دولت و بودجه سال آینده، پیش بینی می شود.

به گزارش ایرنا، «محمد اسلامی» امروز (سه شنبه) در حاشیه مراسم گرامیداشت هفته حمل و نقل - که در شرکت راه آهن برگزار شد - در جمع خبرنگاران، افزود: باید بین هزینه ها و درآمدهای شرکت های ریلی تناسبی مناسب به وجود آید؛ در این راستا، دولت در نظر دارد کسب و کار و اقتصاد شرکت های حمل و نقل ریلی را بر اساس سیاست های کلی نظام متناسب کند.

وزیر راه و شهرسازی با تاکید بر اینکه سهم شبکه ریلی کشور باید در حمل و نقل بار بیش از پیش ارتقا یابد، گفت: امسال سهم شبکه ریلی در حمل بار به حدود 50 میلیون تن می‌رسد و تلاش می‌کنیم در سال‌های آینده این میزان به حدود 100 میلیون تن افزایش دهیم.
اسلامی اظهار داشت: زیرساخت‌های مناسبی در حوزه ریلی ایجاد شده که در این بخش می توان به اتصال مراکز بار به شبکه ریلی – به عنوان یکی از مهمترین اولویت‌های دولت و شرکت راه‌آهن در توسعه صنعت حمل و نقل ریلی – اشاره کرد.

وزیر راه و شهرسازی تاکید کرد: یکی از مهمترین اولویت‌های ما در صنعت حمل و نقل ریلی رونق کسب و کار تا بتوانیم با استفاده از بسترهای قانونی و منابع مالی مورد نیاز، تولید واگن و لوکوموتیوهای مورد نیاز شرکت ها را در داخل کشور فراهم کنیم.
نظر شما
نام:
ایمیل:
* نظر: