کد خبر: ۱۴۸۰۸۴
تاریخ انتشار: ۱۲:۰۱ - ۱۲ آذر ۱۳۹۷ - 03 December 2018
بانک مرکزی با تکذیب خبر منتشر شده در فضای مجازی مبنی بر 'ممنوعیت ارایه خدمات بانکی در نرم افزار‌های موبایل بانک ' اعلام کرد:ارایه خدمات بانکی روی برنامه های موبایلی و وب سایت های اینترنتی کماکان میسر است
بانکداری ایرانی - بانک مرکزی با تکذیب خبر منتشر شده در فضای مجازی مبنی بر 'ممنوعیت ارایه خدمات بانکی در نرم افزار‌های موبایل بانک ' اعلام کرد:ارایه خدمات بانکی روی برنامه های موبایلی و وب سایت های اینترنتی کماکان میسر است

به گزارش بانکداری ایرانی ، روابط عمومی بانک مرکزی اضافه کرد: لزوم اهمیت نگهداری و حفاظت از اطلاعات محرمانه مشتریان و جلوگیری از سواستفاده از این امکان برای دسترسی غیرمجاز یا فعالیت‌های مشکوک به پولشویی، سنجش اصالت و هویت کاربر، به ویژه در فضای مجازی، همواره مورد توجه این بانک بوده است.

در این گزارش تاکید شده است: بخشنامه‌های مرتبط با خدمات بانکی در نرم افزارهای موبایل بانک، بر احراز هویت کامل مشتری به هنگام دریافت این خدمات تاکید داشته و دارند.

بانک مرکزی اضافه کرد: با توجه به دامنه وسیع فناوری‌های مورد استفاده، بانک مرکزی با همکاری بانک‌ها بر 2 عامل امنیت و سلامت خدمات بانکی به عنوان شرط های لازم تاکید دارد.

بر اساس این گزارش، بدیهی است هیچکس نباید به بهانه سهولت و دسترس پذیری بیشتر، اطلاعات مشتریان را با مخاطره روبرو کرده یا محملی برای فعالیت های مشکوک ایجاد کند.
نظر شما
نام:
ایمیل:
* نظر: