کد خبر: ۱۴۶۱۴۹
تاریخ انتشار: ۱۶:۳۳ - ۱۴ آبان ۱۳۹۷ - 05 November 2018
فرمانده یگان حفاظت منابع طبیعی استان تهران: راه بندی که در دامنه‌های جنوبی دماوند نصب شده، غیرقانونی و تخلف است و باید جمع شود.
سرهنگ جلیل انزابی زاده در مصاحبه اختصاصی با خبرنگار خبرگزاری صداوسیما افزود: در اراضی ملی هیچ نهاد یا دستگاه دولتی و یا هیچ شخصی حق ندارد که عرصه ای را به صورت خصوصی تصاحب کند. وی تاکید کرد: ما در حفظ و حراست عرصه های ملی با هیچ کس تعارف نداریم و دربی که در یکی از جاده های شمال شهر دماوند نصب شده ،تخلف است و در اراضی ملی است و قاطعانه برابر قانون با متخلفان برخورد خواهد شد.

بر اساس این گزارش؛ 23 مهر ماه امسال خبری با عنوان "زمین خواری در دامنه های جنوبی البرز" در خبرگزاری صداوسیما منتشر شد که پرده از فساد بزرگی در اراضی ملی بر میداشت . عده ای زمین خوار با نفوذ خود منطقه وسیعی را به ملک شخصی تبدیل کرده و با نصب راه بند مانع تردد مردم به دامنه های جنوبی البرز می شدند . 

در آن گزارش مسئول یگان حفاظت منابع طبیعی دماوند در تماسی تلفنی در پاسخ به این سوال که چرا راه بندی که غیر قانونی گذاشته شده، برداشته نمی شود؟ گفت: کلید این در را به ما هم داده اند و جای نگرانی نیست!

سرهنگ جلیل انزابی زاده فرمانده یگان حفاظت منابع طبیعی استان تهران در خصوص مصاحبه فرمانده یگان حفاظت شهرستان دماوند گفت: ایشان به موضوع آگاه نبوده و نباید این مصاحبه را انجام می داد.

وی گفت: به همکارانمان در شهرستان دماوند ابلاغ شده تا نسبت به جمع آوری آن درب اقدام کنند و انشاء الله در آینده نزدیک می توانیم به اتفاق برای تهیه گزارش به دماوند برویم.

انزابی زاده ادامه داد: جا دارد از رسانه ملی تشکر کنم که در مواقعی بازوی اجرایی ماست و با ورود خود به یک چنین مسائلی ما را در جریان می گذارد و کمک می کند. 
وی در پایان گفت:ما برابر قانون اقدامات قانونی را انجام می دهیم و خدمتگزار این مردم بزرگوار در حفظ و حراست از عرصه های ملی هستیم.
نظر شما
نام:
ایمیل:
* نظر: