کد خبر: ۱۴۳۰۴۰
تاریخ انتشار: ۱۱:۳۱ - ۰۱ مهر ۱۳۹۷ - 23 September 2018
شرکت "لاجیتک"( Logitech) کیبورد جدید خود را برای تلوزیون‌های هوشمند تولید کرده است که امکان وب‌گردی آسان‌تر را برای کاربران فراهم می‌سازد.
به گزارش ایسنا و به نقل از انگجت، به طور کلی "کیبوردهای رسانه‌ای" زیادی برای تلوزیون‌های هوشمند وجود ندارند.

شرکت "لاجیتک"(Logitech) که تولیدکننده ابزارهای رسانه‌ای است، در تولید کیبورد نیز بسیار فعال است و کیبوردهای متنوعی تولید می‌کند.

حال این شرکت کیبورد جدیدی تولید کرده است که موسوم به "K600" است و صفحه کلید و "ترک‌پد"(trackpad) جمع‌ و جوری دارد.

این کیبورد برای استفاده در تلوزیون‌های هوشمند مدرن طراحی شده است.

"ترک‌پد" یک حسگر لمسی مسطح است که می‌تواند با حرکت انگشت کاربر ، موقعیت نشانگر در صفحه نمایش را به کنترل درآورده و باعث حرکت نشانگر روی صفحه شود. به عبارت دیگر می‌توان گفت عملکرد "ترک‌پد" مشابه با ماوس است و قادر به درک مکان لمس انگشت در صفحه است.

با استفاده از "K600" دیگر نیاز نیست که کاربران با استفاده از ریموت تلوزیون به جست‌وجو و وارد کردن آدرس‌ برای وبگردی بپردازند.

این درحالی است که "K600" با هر مدل تلوزیونی کار نمی‌کند ولی قادر است مجموعه تلویزیون‌های محبوب "‌ال‌جی"( LG)،"سامسونگ"( Samsung) و تلوزیون "سونی با وضوح 4کی"( 4 Sony K) که از سال 2016 به بعد تولید شده‌اند را پوشش دهد.

علاوه بر استفاده کیبورد در تلویزیون، می‌توان از آن در گوشی‌های هوشمند " Android" و " iOS" استفاده کرد و کیبورد را از طریق بلوتوث به گوشی متصل کرد.

قیمت فعلی کیبورد 70 دلار در نظر گرفته شده است و امکان وب‌گردی در صفحه بزرگ تلوزیون را برای شما فراهم می‌آورد.
نظر شما
نام:
ایمیل:
* نظر: