کد خبر: ۱۴۰۹۰۵
تاریخ انتشار: ۱۹:۳۶ - ۰۱ شهريور ۱۳۹۷ - 23 August 2018
معاون امور مجلس رییس جمهور با تصریح بر اینکه کرباسیان وزیر اقتصاد مدیری پرتلاش، فروتن و مردم دار است، اظهار امیدواری کرد: جلسه روز یکشنبه آینده در فضایی آرام برگزار و نظام جمهوری اسلامی کماکان از وجود ایشان بهره مند باشد.
حسینعلی امیری امروز چهارشنبه پس از دیدار با اقشار مختلف مردم شیعه و سنی غرب استان گلستان هنگام ترک گرگان در گفتگو با خبرنگار ایرنا اظهار داشت: استیضاح حق نمایندگان مردم است اما دولت نیز به استمرار اعتماد مجلس در ادامه کار وزیر اقتصاد امیدواری دارد.

وی اظهار داشت: امیدوارم با توضیحات وزیر امور اقتصادی و دارایی برای نمایندگان رفع ابهام شده و کماکان دولت از خدمات ایشان بهره مند باشد.

امیری ابراز امیدواری کرد؛ توضیحات کرباسیان و ارائه آمار و ارقام و طرح ریشه های مشکلات موجود بتواند نمایندگان محترم را قانع کند.

معاون رییس جمهور بیان کرد: حل مشکلات اقتصادی مردم دغدغه مشترک دولت و مجلس است و در شرایطی که آمریکا و رژیم صهیونیستی جنگ تمام عیار اقتصادی علیه ایران را به راه انداخته اند ، اتحاد و انسجام قوا و ثبات وضعیت دستگاه های اقتصادی می تواند دشمن را از ایجاد التهاب و نارضایتی مایوس کند.

امیری افزود: ایجاد فضای آرام در اقتصاد کشور اجتناب ناپذیر و یک ضرورت مهم و حیاتی است که اتحاد سه قوه می تواند موجب تقویت آرامش موجود در کشور و از میان بردن التهابات طراحی شده توسط بدخواهان گردد.

به گزارش ایرنا معاون رییس جمهور در سفر به استان گلستان همچنین در منزل مادر مرحومه مرجان نازقلچی فرماندار فقید بندرترکمن و از جان باختگان فاجعه منا حاضر و با خانواده وی دیدار و گفتگو کرد.

شرکت در نماز عید قربان و سخنرانی برای نمازگزاران و تبیین شرایط کشور و دیدار با امام جمعه گرگان، ائمه جمعه شیعه و سنی شهرستان بندرترکمن از دیگر برنامه های سفر معاون امور مجلس رییس جمهور در استان گلستان بود.
نظر شما
نام:
ایمیل:
* نظر: