کد خبر: ۱۳۶۹۸۷
تاریخ انتشار: ۱۳:۰۴ - ۰۷ تير ۱۳۹۷ - 28 June 2018
نتیجه ای که امروز برای عقاب ها رخ داد، یکی از بدترین نتایج تاریخ بود و برای آلمان چه بدتر که حذف از جام جهانی، با شکست مقابل کره جنوبی، یکی از معمولی ترین تیم های جام اتفاق افتاد.
آخرین ناکامی ژرمن ها پیش از این جام جهانی 2018 به هشتاد سال قبل برمی‌گردد؛ جایی که در ضربات پنالتی مقابل سوئیس مغلوب و از جام کنار رفتند.

به گزارش تابناک ورزشی، تیم ملی آلمان به شکلی عجیب از جام جهانی کنار رفت. آن ها جام را با شکست برابر مکزیک آغاز کردند اما با یک پیروزی در هنگام برابر سوئد به جام امیدوار شدند تا این که امروز در مقابل چشم بادامی ها باختند و از جام کنار رفتند. آن ها در 17 دوره قبلی جام عملکرد خوبی داشتند اما این بار نتوانستند همچون اکثر دوره های حضورشان، نمایش های خوب را تکرار کنند.

آلمان پس از این که از صعود به جام جهانی 1930 اروگوئه باز ماند، در جام 1934 مکزیک به مقام سومی رسید. مانشافت چهار سال بعد در دوره اول مقابل سوئیس در ضربات پنالتی شکست خورد و از جام کنار رفت تا تیره ترین روزهای تاریخ را تجربه کند.  قهرمانی در 54 سوئیس، چهارمی در 58 سوئد، نایب قهرمانی در 66 انگلستان، سومی در 1970 و قهرمانی در جام جهانی آلمان خلاصه عملکرد ژرمن ها در 40 سال پس از ناکامی بود.

سپس اوضاع بهتر شد و ژرمن ها در سه دهه بعدی 3 بار روی سکوی نخست ایستادند و سه نایب قهرمانی نیز به دست آوردند. آن ها از سال 2002 پای ثابت نیمه نهایی بودند. حال نتیجه ای که امروز برای عقاب ها رخ داد، یکی از بدترین نتایج تاریخ بود و برای آلمان چه بدتر که حذف از جام جهانی، با شکست مقابل کره جنوبی، یکی از معمولی ترین تیم های جام اتفاق افتاد. باید دید آلمانی ها که هیچگاه به ناکامی عادت ندارند و پیش نیامده که مدت طولانی در بحران بمانند، با این شرایط چه خواهند کرد.
نظر شما
نام:
ایمیل:
* نظر: