کد خبر: ۱۳۶۴۸۲
تاریخ انتشار: ۱۴:۵۶ - ۳۰ خرداد ۱۳۹۷ - 20 June 2018
بانکداری ایرانی ـ بانک صادرات از کاهش حدود ۹۰۰ میلیارد تومانی زیان در عملکرد سال مالی خبر داد و توسعه معادن و فلزات هم ضمن توضیح درباره رشد بیش از ۲۰ درصدی قیمت، وضعیت مالی سال قبل را اعلام کرد.
بانکداری ایرانی ـ   بانک صادرات از کاهش حدود ۹۰۰ میلیارد تومانی زیان در عملکرد سال مالی خبر داد و توسعه معادن و فلزات هم ضمن توضیح درباره رشد بیش از ۲۰ درصدی قیمت، وضعیت مالی سال قبل را اعلام کرد.

 بانک صادرات که دیروز با توقف نماد روبرو و برای امروز آماده بازگشته شده ، اقدام به انتشار گزارش عملکرد 12 ماهه سال مالی منتهی به اسفند 96 و تعدیل 20 درصدی درآمد کرد.

این بانک 5.7 هزار میلیارد تومانی درحالی درآمد سال مالی قبل را با زیان 788 ریالی هر سهم ( در مجموع بیش از 4.5 هزار میلیارد تومان ) همراه کرده بود که این متغیر مهم را بهبود داد و به 627 ریال زیان ( بیش از 3.6 هزار میلیارد تومان ) رساند تا با این رقم مجمع سالانه را برگزار کند.

"وبصادر" علت اصلی و عمده تغییر در پیش بینی درآمد هر سهم را تحقق 151.347 میلیارد ریال درآمد تسهیلات اعطایی و سپرده گذاری و در نتیجه مثبت شدن خالص درآمد تسهیلات و سپرده گذاری پس از کسر هزینه سود سپرده‌ها اعلام کرده است.


همچنین سرمایه گذاری توسعه معادن و فلزات بعد از توقف دبروز نماد ، ضمن شفاف سازی در خصوص رشد بیش از 20 درصدی قیمت در 5 روز کاری ، اعلام کرد با سرمایه 3.1 هزار میلیارد تومانی ، سال مالی اسفند را با تحقق سود 331 ریالی هر سهم به پایان رسانده است.

برچسب ها: بانک صادرات ، وبصادر
نظر شما
نام:
ایمیل:
* نظر: