کد خبر: ۱۳۵۲۸۷
تاریخ انتشار: ۱۴:۱۸ - ۱۴ خرداد ۱۳۹۷ - 04 June 2018
رئیس مرکز مدیریت‌ راه‌های کشورگفت: موج خروج از شهرها آغاز شده است. جمعه به عنوان آخرین روز تعطیلات موج برگشت شدت بسیاری خواهد گرفت و پیش‌بینی می‌شود پرترددترین روز هفته باشد.
بانکداری ایرانی ـ رئیس مرکز مدیریت‌ راه‌های کشورگفت: موج خروج از شهرها آغاز شده است. جمعه به عنوان آخرین روز تعطیلات موج برگشت شدت بسیاری خواهد گرفت و پیش‌بینی می‌شود پرترددترین روز هفته باشد.

به گزارش وزارت راه وشهرسازی، علی اکبر آشوری افزود: بر اساس تصاویر دریافتی از دوربین‌های نظارتی مستقر در جاده‌های کشور، موج خروج از شهرها آغاز شده است و ترافیک نیمه سنگین و سنگین در اکثر قطعات محور هراز و کندوان دیده می شودضمن اینکه ترافیک در محور چلاو-نارنجستان و برخی نقاط درمسیر جنوب به شمال محور کندوان به صورت سنگین مشاهده می‌شود.
وی ادامه داد: برخی محورهای استان‌های اردبیل، البرز، تهران، خراسان رضوی، زنجان، ‌سمنان، قم، لرستان، مرکزی و گیلان بابارش پراکنده باران روبه رو است وپدیده مه گرفتگی در ارتفاعات اکثر محورهای مواصلاتی آذربایجان شرقی، اردبیل و مازندران دیده می‌شود.
رئیس مرکز مدیریت راه های کشور یادآورشد: محوررامیان- اولنگ–شاهرود، واقع در استان های گلستان و سمنان، محور فرعی شمشک–دیزین، واقع در استان های البرز و تهران، محور عجب شیر– آذرشهر(محدوده پل گله زار)، واقع در استان آذربایجان شرقی، به دلیل نبود ایمنی کافی مسدود است.
وی ادامه داد: پیش بینی می‌شود محورهای ورودی به شهر مشهد در استان‌ خراسان رضوی و شهر قم ترافیک حجیمی برخوردار باشند و ترافیک به سمت تهران برای حضور در مراسم 14 و 15 خرداد با افزایش مواجه ‌شود و آزادراه تهران –قم متاثر از این ترافیک شود.
رئیس مرکز مدیریت راه‌های کشور از هموطنان درخواست کرد: نسبت به زمان سفر خود مدیریت نموده و با دریافت اطلاعات از سامانه جامع 141 شامل تلفن گویا و شبانه روزی 141 ، اپلیکیشن 141 ، سایت www 141.ir همچنین سامانه پیام کوتاه 1000141 با اطمینان خاطر و آگاهی از وضعیت راه ها مسافرت کرده و بازگشت از سفر خود را با توجه به شرایط ترافیکی راه ها تنظیم کنند.
نظر شما
نام:
ایمیل:
* نظر: