بانکداری ایرانی ـ سامانه خدمات بانکداری الکترونیک بانک ایران زمین، در راستای توسعه و ارتقای سطح خدماتدهی به مشتریان به مدت سه روز از 14 لغایت 16 خرداد دچار اختلال موقت و کندی در انجام عملیات خواهد بود.
به گزارش
بانکداری ایرانی ، فرهاد اینالوئی معاون فناوری اطلاعات بانک ایران زمین، با اعلام این خبر افزود: تمامی این اقدامات در راستای بهبود دسترسی مشتریان و با نگاه به چشمانداز بانک در ارتقای سطح خدمات بانکداری دیجیتال انجام میشود.
اینالوئی افزود: یکی از موضوعات مهم در ارائه خدمات دیجیتال، بهبود زیرساختهای بانک است، تا ضمن تامین امنیت و استانداردهای مورد نیاز، مشتریان بتوانند با سهولت و بالاترین کیفیت از خدمات بانکی استفاده کنند.
وی همچنین بیان کرد: تمامی تمهیدات برای این تغییرات در نظر گرفته شده، تا مشتریان در این سه روز با کمترین اختلال و مشکل مواجه شوند.