کد خبر: ۱۳۱۵۰۴
تاریخ انتشار: ۱۹:۴۰ - ۳۰ فروردين ۱۳۹۷ - 19 April 2018
رییس سازمان بورس و اوراق بهادار از تداوم انجام معاملات آتی سکه و همچنین انجام معاملات سکه در بورس کالا خبر داد.
رییس سازمان بورس و اوراق بهادار از تداوم انجام معاملات آتی سکه و همچنین انجام معاملات سکه در بورس کالا خبر داد.

به گزارش ایرنا، «شاپور محمدی» عصر پنجشنبه در حاشیه بازدید از نمایشگاه بین المللی بورس، بانک و بیمه درباره عرضه سکه در بورس اظهار داشت: در جلسه ای که با رئیس کل بانک مرکزی داشتیم قرار شد معاملات سکه از طریق بورس کالا انجام شود.
وی درباره معاملات آتی سکه نیز گفت: معاملات آتی سکه در بورس کالا تداوم خواهد شد.
به گزارش ایرنا، پس از نوسانات نرخ ارز و سکه در بازار، برخی گمانه زنی ها درباره انتقال پیش فروش سکه از طریق بانک مرکزی به بورس کالا شده بود که اظهارات رییس سازمان بورس، تایید کننده این موضوع است.
همچنین امروز برخی شایعات درباره احتمال توقف معاملات آتی سکه در بورس کالا مطرح شد که این مساله نیز توسط رییس سازمان بورس رد شد.
بر اساس طرح جدید، پیش فروش سکه به جای سیستم بانکی در بورس انجام می شود.
یازدهمین نمایشگاه بین‌المللی بانک، بورس و بیمه که با حضور 392 شرکت داخلی و خارجی از کشورهای عراق، عمان،‌ ترکیه، امارات، سوییس، سوئد، انگلیس و روسیه از 27 فروردین در محل دائمی نمایشگاه های بین المللی تهران گشایش یافته است، امروز به کار خود پایان می دهد.
علاوه بر ارکان بورس همچون شرکت بورس، بورس کالا،‌ فرابورس، بورس انرژی و شرکت سپرده گذاری مرکزی و تسویه وجوه و شرکت های کارگزاری و تامین سرمایه و مشاوران سرمایه گذاری و دیگر شرکت های مرتبط با بازار سرمایه نیز در این رویداد حضور فعالی دارند.
در حاشیه این نمایشگاه سومین رویداد فین استارز نیز با مشارکت استارتاپ ها و فین تک های مالی برگزار شد.
نظر شما
نام:
ایمیل:
* نظر: