کد خبر: ۱۲۸۴۴۱
تاریخ انتشار: ۲۰:۲۹ - ۱۶ اسفند ۱۳۹۶ - 07 March 2018
وزیر نیرو گفت: بر اساس آخرین تصمیمات اخذ شده در جلسه سازگاری با کم آبی قرار شده تا با مشارکت مسئولان صنایع بزرگ پر آب‌بر در اصفهان طرح‌های خوبی اجرایی شود و پیش‌بینی می شود که این طرح‌ها در آینده نزدیک کمک می‌کند تا مشکل کشاورزان اصفهانی حل و فصل شود.

بانكداري ايراني ـ وزیر نیرو گفت: بر اساس آخرین تصمیمات اخذ شده در جلسه سازگاری با کم آبی قرار شده تا با مشارکت مسئولان صنایع بزرگ پر آب‌بر در اصفهان طرح‌های خوبی اجرایی شود و پیش‌بینی می شود که این طرح‌ها در آینده نزدیک کمک می‌کند تا مشکل کشاورزان اصفهانی حل و فصل شود.

به‌گزارش ایسنا، رضا اردکانیان، وزیر نیرو در همایش سراسری فرماندهان پایگاه‌های مقاومت بسیج صنعت آب و برق کشور با بیان اینکه تا پایان سال جاری یا ابتدای سال 97 برنامه تفصیلی وزارت نیرو در بخش‌های مختلف ابلاغ می‌شود، اظهار کرد: در اجرای مشارکتی این برنامه همه آحاد صنعت آب و برق باید نقش داشته باشند و روحیه بسیجی و ظرفیت آن را به صورت نظام مند در اختیار داشته باشند.

وی کار فرهنگ‌سازی در وزارت نیرو را به مراتب پیچیده‌تر و سخت‌تر از کار در سازه‌های برقی و آبی دانست و اضافه کرد: باید وارد عرصه‌ای از مدیریت شویم تا بتوانیم فرهنگ درست مصرف کردن را ملکه ذهن مردم کنیم بطوری که آنان از بد مصرفی خود دست بردارند.

وزیر نیرو با بیان اینکه در دوران مصرف و تقاضا ارتباط با مردم اهمیت بیشتری پیدا می‌کند، گفت: در بخش انرژی و آب و فاضلاب در اجرای برنامه‌ها و ساماندهی مصرف در کشور باید به گونه‌ای عمل شود تا فرهنگ استفاده بهینه مصرف در بین مردم همه گیر شود.

وی با اشاره به اینکه در همه بخش‌های مختلف مدیریت مصرف کار جدی خواهیم داشت، افزود: تمام ارکان بسیج اعم از دانش آموزی،‌ دانشجویی، کارگری، گروهای مرجع و غیره جزو برنامه‌های وزارت نیرو هستند و می‌توانند در رسیدن مردم به تفکر مدیریتی در مصرف بسیار مثمر ثمر باشند.
نظر شما
نام:
ایمیل:
* نظر: