کد خبر: ۱۲۸۴۳۳
تاریخ انتشار: ۲۰:۱۹ - ۱۶ اسفند ۱۳۹۶ - 07 March 2018
یک عضو کمیسیون کشاورزی مجلس گفت: اخیرا شاهد تحرکات و اقداماتی مبنی بر واگذاری نیروگاه حرارتی شازند هستیم. این امر می‌تواند مشکلات اساسی را به دنبال داشته باشد.

بانكداري ايراني ـ یک عضو کمیسیون کشاورزی مجلس گفت: اخیرا شاهد تحرکات و اقداماتی مبنی بر واگذاری نیروگاه حرارتی شازند هستیم. این امر می‌تواند مشکلات اساسی را به دنبال داشته باشد.

به گزارش ایسنا، علی ابراهیمی در تذکری شفاهی به وزیر نیرو در پایان جلسه علنی امروز ضمن تبریک میلاد حضرت زهرا (س)، بیان کرد: چندین سال است سه صنعت بزرگ مستقر در شهرستان شازند، صدها لیتر بر ثانیه از منابع و ذخایر آب شیرین سفره‌های زیرزمینی دشت کزاز شازند استفاده می‌کند و هیچگونه اقدام موثری برای تامین این آب از منابع دیگر صورت نگرفته است و این امر منطقه را دچار بحران زیست محیطی می‌کند. به این موضوع باید سریعا رسیدگی شود.

وی در تذکری دیگر گفت: اخیرا شاهد تحرکات و اقداماتی مبنی بر واگذاری نیروگاه حرارتی شازند هستیم. استحضار دارید که در استان مرکزی تجربه تلخی را در خصوص واگذاری صنایع مادر داریم که موجب اعتراضات کارگری و عدم فعالیت این صنایع شده است. من هشدار می‌دهم این مساله می‌تواند مشکلات اساسی را به دنبال داشته باشد و عواقب آن بر عهده وزیر محترم و سازمان خصوصی‌سازی است.

ابراهیمی در تذکری به وزیر نفت، اعلام کرد: علی‌رغم مکاتبات انجام شده توسط مجمع نمایندگان استان و استاندار محترم، این تحرکات در خصوص واگذاری پالایشگاه امام خمینی شازند نیز دیده می‌شود. در این زمینه نیز باید اقدامات لازم صورت گیرد.

وی افزود: در خصوص بیمه تامین اجتماعی رانندگان نفتکش استان مرکزی نیز متاسفانه چند ماهی است که از خود رانندگان حق بیمه دریافت می‌شود. این قضیه در هیچ کجای کشور اتفاق نیفتاده است، لطفا در این زمینه اقدامات لازم صورت گیرد.
نظر شما
نام:
ایمیل:
* نظر: